Inaktuell Upp1ty | Whitelist ansökning [Öggle Flackar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Upp1ty

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Upp1tyDeer/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus

Vad är ditt discord namn? Upp1ty#8762

Vad är ditt födelsedatum? 25 Januari 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jonas Karlsson. Jonas är 24 år gammal och han är uppväxt i Stockholm, han har bott där hela sitt liv med sin mor och far. Jonas pappa jobbade som bilmek vilket inspirerade Jonas i ämnet fordon. Jonas pappa lärde han mycket saker om bilar och hur de fungerar. Det gjorde så att Jonas började på fordonslinjen i gymnasiet. I årskurs två gick han Fordon-personbil. Jonas tog studenten med bra betyg och nu försöker få en användning av sina kunskaper. Problemet med Jonas just nu är att han har börjat bli lite av en adrenalin knarkare, han har hittills inte gått allt för långt, det gör att ingen av hans vänner eller någon annan vet när han råkar kliva över linjen.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli WL på denna server för att det finns många spelare hela tiden. Vilket gör det bättre för mer möjligheter att göra bra scenarion. Eftersom det är så många att träffa gör det mycket enklare att fixa och bygga upp bra scenarion. Så jag kommer bidra med bra scenarion som alla kommer kunna gilla och interagera med.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli WL på denna server för att det verkar som en bra server där admins gör sitt jobb och det finns alltid personer man kan interagera med och bygga upp bra och roliga scenarion.

Hur hittade du Unive? När jag inte alls för länge sen installera om FiveM för att min kompis skulle spela lite så hittade vi Unive som verkade vara den största RP servern just nu här i sverige. Så joinade vi den och förstod direkt att vi kommer stanna här. PS: har 544 timmar på FiveM RP.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med RP är att jag ska ha roligt, hålla rollen, och bygga upp långvariga scenarion som alla kommer kunna interagera med och ha roligt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Spelar inte så mycket just nu på andra servrar för att det är så roligt på Unive när det finns så många personer att interagera med.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka