Inaktuell UniveDevil | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Devil

Icke Medlem
Meddelanden
728
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Ditt discordnamn: Devil#9734

Ange ditt födelsedatum 10 Maj 2008

Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff på unive då jag är tydligt och ordentlig i det jag gör. Jag bemöter folk på ett trevligt sätt. Jag vill bli av med dessa problem spelare på servern. Jag kommer hålla ett gott ansikte utåt för servern och insperera många. Jag behandlar alla jämlika även ifall det är t.ex vänner. Jag vill ha en bra server för folk som vill rpa och ha kul på sin fritid. Jag är extremt aktiv. Kommer nästan sluta rpa helt för detta. Jag är inte rädd för att ta återgärder på folk. Jag älskar så extremt mycket att ta support ärrenden, jag fick vara med och göra det lite när jag var MA haha. Tröttnar aldrig på staff arbete.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? UNDER SOMMARLOVET 24/7 eftersom att jag har all tid i världen under sommaren. Morgonen: 10-14 16-05 nästa morgon.

Hur länge har du spelat på Unive? över 1 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har varit medlemskap ansvarig på Unive. Jag kan alla commands.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka