Nekad unive1231 | Medlem ansökning [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

unive1231

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Vad är ditt discord namn? Jonathan klasson

Vad är ditt födelsedatum? 2 September 2004

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jonathan klasson 2004-09-02

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? jag är snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: att bli polis

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag har blivit på körd och andra personer har kört snappt och olagligt och jag är bra på saker snäll bra jobbare och jag vill bli en polis och jag är bra med personer och jobbar bra med dom och jag ska stoppa alla personer som gör olagliga saker och rädda staden

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det kan leda till mer dynamiska och intressanta berättelser eftersom det uppmuntrar till konflikter och allianser som kan utveklas på oväntade sätt. stärka gemenskapen och göra spelet mer njutbart för alla

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? copbait att försöka få polisens uppmärksamhet/ fearrp innebär att du inte värnar om ditt liv

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är en svår jobbare jag är snäll och en bra människa men om personer vill förklara något så måste dem förklara bra om jag ska förstå

Nekad.
Anledning:
Samma karaktärs namn som irl namn samt outvecklat svar på följande fråga: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

@unive1231 Jag vill att du utvecklar karaktärsbeskrivning samt att du antingen raderar din karaktär och skapar en ny med annat namn eller att du hoppar support och ber om att en mod byter ditt namn.

Du har 24h att ändra samt svara på detta meddelande annars nekas du automatiskt!

Nekad.
Anledning: ej besvarat

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka