Nekad jonis313 | Medlem ansökning [mvilliez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jonis313

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Vad är ditt discord namn? jonis313

Vad är ditt födelsedatum? 16 Mars 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jonathan Berg, 18 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Min karaktär är omtänksam, snäll och trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min gubbe heter Jonathan Berg, han föddes i Ryssland när hans föräldrar va 20 år gammla, och dom tänkte att de ville att deras barn skulle få bättre framtid, då flyttade de in med sin mosters hem i uppsala. Jonathan var intresserad av bilar som ungdom. Jonathans hade en favorit bil. En Ford mustang, Jonathans pappa hade jobb som mekaniker Jonathan fick vara med och hjälpa till ibland. Och när Jonathan blev 15 så fick han börja jobba med sin pappa som mekaniker och när han blev 19 så fick han hans födelsedagspresent var en bil av sin pappa Jonathan blev jätteglad, drygt 3 år senare så hade Jonathan samlat ihop pengar så han kunde köpa sitt egna lägenhet. Han fortsatte med jobbet för att känna ihop pengar och flyttade in till staden unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med riktigt grym och hög rp nivå, jag kan även bidra med riktigt bra scenarion.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska spela för båda parter i ett scenario, alltså om du är i ett scenario med en annan person så ska du alltid spela för att ha roligt och även för att andra parten ska ha roligt under scenariot också.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM, att man använder sin bil som ett vapen, alltså att man kör över någon så att de dör. RDM, att man dödar någon helt utan bakomliggande scenario/utan anledning. Socialrp, man ska alltid vara social istället för att lösa allt med vapen.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka