Accepterad Unive1 | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Glassen91

Icke Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198365567162/

Ditt Hex-ID: steam:1100001182868ba

Vad är din discord tagg? Glassen91 9334

Vem var det som bannade dig? LUDDE

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Anledning: Korruption Inom Yrke samt Erkännande till Krim Utan Krim, Hoppas du lär dig något av denna bannen och du är varmt Välkommen att Överklaga din Ban på Forumet - Ha en fortsatt trevlig dag. Placerad av: LUDDE

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag bröt mot ett stort regelbrott och detta kommer aldrig att hända igen jag är fruktansvärt ledsen över detta.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag blev pingad i unive dcn och jag går in och kollar vad det är och då har någon bara taggat mig på mitt namn, då börjar jag undra vad det är som händer, jag skrev ett PM till han som taggade mig och frågar varför han taggade mig, fick inget riktigt bra svar på den frågan men sen frågar jag om jag har gjort något då svarar han kanske kanske inte, efter en liten stund senare efter allt det försvinner alla unive dc som jag är med i och då börjar jag inse att något är påväg att hända.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var absolut inte en felaktig ban utan det var jag som gjorde fel det var mitt fel, jag är hemsk ledsen över detta jag ber verkligen om ursäkt över detta, dethär kommer aldrig att hände igen. Jag bröt mot ett stort regelbrott som är helt oacceptabelt jag ber om ursäkt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja! jag har blivit bannad många gånger tidigare när jag var nybörjare på servern då jag mest lallade runt sparkade på bilar, suntförnuft och lite annat, men det har jag tagit lärdom av och tänkt på så att jag inte ska göra om sånna saker.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade inte behövt pressa folk till att göra massa dumheter, jag inser nu hur dumt det var jag vet inte vad jag tänkte med, jag hoppas ni kan förlåta mig och göra så att jag kan få en ny chans på servern, så jag verkligen kan läsa på reglerna ännu en gång så jag vet vad som är fel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig jättemycket av denhär bannen, att jag aldrig i hela mitt liv kommer att göra om en sånhär grej så jag hanmar här, jag har lärt mig att kolla igenom reglerna extra nogrant och lära mig av det jag läser. Och om ni skulle unbanna mig så kommer jag göra mitt allra allra bästa för att försöka göra servern till en bättre plast och så att alla trivs på servern, jag vill allas bästa.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Självklart

Jag ger dig en till chans men tyvärr då du varit korrupt kommer dina karaktärer tyvärr tas bort, skulle du göra något sånt här igen då kommer du tyvärr inte kunna komma tbx.-

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka