Inaktuell UNIVE SERVER (frankho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vbrodin

Icke Medlem
Meddelanden
60
Reaction score
1
kan nån som spelar på unive säga varför personer som jag ska komma in på servern och bli medlem jag vill vetta hur rpn är samnt hur folket är har på servern och jag vill veta hur ägaren är och hurr staffsen är r det bra staffs samnt har servern bra skript och har server MLO är jobben som finns på unive kompteta på servern och dom krimnela har dom bra rp. och hur är det för dom som bara är medlem och ej kan köpa krim jag vill vetta har medlamar bra jobb och har medlamar en bra rp eller måste man köpa krim för att få den bästa rp och en fråga till ägaren eller limpis vad gör ni för att alla medlmar ska ha kull utan att köpa krim och vad gör ni staffsen/ägare för att folk ska stannn kvar på server är det mycket lallare på servern och om det är massa lallare hur gör ni för attt stopa allt lallade och hur är folk allmänt på servern JAG FRÅGAR DESSA FRÅGER DÅ JAG ÄR EN PERSON PÅ MEDIA SOM FRÅGAR ALLA ÄGRE PÅ OLLIKA SERVRA OCH JAG KOMMER LÄGGA UTT DETTA DÅ JAG VILL SE VAD ALLA SERVRAR HAR FÖR RP OCH HUR ALLT ÄR PÅ SERVER om nån staff eller ägare skulle vilja prata om allt detta skulle det vara uppskatat då jag skulle vilja prata med ägaren på servern och fråga lite frågor om servern om nån staff eller ägaren skulle kunna prata med mig så skriv till mig på på discord mitt namn på discord är @prixy.0 så skulle jag vilja fråga flera fråger till ägaren så om du har tid eller är snäll så skulle jag vilja fråga lite fråger sen om 2 veckor när jag har pratat med alla ägare på olika servrar så kommer jag välja en server som jag kommer gå med i och kämp på den servern

Senast ändrad:
Du får väl göra medlems ansökan som alla andra sen efter det om du går vidare får du ta intervju

Du får väl göra medlems ansökan som alla andra sen efter det om du går vidare får du ta intervju
jag sa ej att jag ville ha medlem jag sa att vi ska prata om hurr servern är och rpn inte att jag ska bli medlem

Vad jag kan se har du använt dig av en modemeny på våran server så du om någon brode väll veta hur den ser ut och vad man kan göra.

Du fick dessutom svar på din banöverklagan idag vilket är väldit ironiskt.

Du har även varit medlem på servern i 6 månader tidigare vilket även detta blir väldigt ironiskt eftersom du ställer frågor som du själv redan kan svaret på.

Och i framtiden när du skapar mer onödiga trådar var vänlig och tagga inte staffs!

Har du någon mer fråga? Annars låser jag tråden.

Källa:
https://www.unive.se/threads/liam-08-ban-Överklagan-ludde.227536/

Senast ändrad:
Du du var aktiv på forumet idag och verkat ha kollat in tråden men valt att behålla ståltheten och ge upp med dessa tramserier.

I fortsättning ber vi dig följande:
- Sluta öppna onödiga trådar på forumet.
- Sluta tagga staffs i din ticket

OM du blir unbannad på servern är du välkommen att söka som medlem och testa på den själv så kan du göra en utverdering till din "media kanal".
Men lägger vi fram alla korten på bordet så har du redan svaret på följande frågor du har stält, du vill bara ha uppmärksamhet för du vet att du förmodligen aldrig kommer få komma tillbaka till unive med tanke på ditt flitiga användning av en modmeny.

Låser och Arkiverar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka