Inaktuell Robin2011 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Robin2011

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Robin

Vad heter du på discord? f.robin.f

Ange ditt födelsedatum 25 Juli 2011

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Därför jag ser många har skickat in en Medlemskap ansökan och ibland läser ni inte deras. Men jag kommer vara jävligt aktiv varje dag om jag ska inte iväg och jag kan ta en person minst varje dag. Jag gillar också att se vad folk skriver på sin ansökan vad hans karaktär har för intresse och ifall om han eller hon skriver om sin egen intresse i IRL vad personen har det skulle vara väldigt roligt. Jag har varit på denna servern sen 2022 så nu har jag tänkt varför kan inte jag bli allting som jag har gått med om i mitt RP här på Unive roleplay. Jag har tyckt denna RP är ibland bra och ibland dålig men det börjar går lite sämre på kvällen då kriminella kommer fram.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Därför jag har velat vara allt inom Unive och jag kommer vara väldigt aktiv om dagarna om jag ska inte iväg till något som jag ska om 26-25 dagar då är jag i Cypern det kommer vara gött då. Men jag kommer läsa allt som personen har skrivit på sin Medlemskap Ansökan. Då om någon har t.ex. skrivit 7-10 rader jag läser jag kommer inte skippa för att vissa går in på min ansökan och har läst klar ungefär 10-15 sekunder så snälla läs så i fall om personen har skrivit fel och då får han sin Medborgare roll när han inte förtjänar ens det så läs det jätte viktigt.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Trevlig och om han säger jag är nervös då säger jag tillbaka det är lugnt alla är nervösa men efter dem är inte det för dem vet själva dem kommer klara intejuvn. Så ända du behöver göra det är att du ska svara på fråger som jag säger till dig. Men du kommer bli direkt nekad om du fuskar så jag vill att du ska streama och om han gör det jag kommer kolla så han inte fuskar. Men om han har skrivit ner på papper då hör man när någon försöker läsa det då blir han direkt nekad.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att denna servern har hållit uppe sen 2020 och det är fortfarande folk som vill spela och detta är bra för nybörjare på RP server då skulle denna servern passa dig bra. För att om du är sugen på att RP fast du vet inte hur du ska RP fråga bara support dem löser allt.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Alla regler som står i Fivem server alla dem ifrån RDM ner till Social RP eller ända ner till Sund förnuft för att vissa tänker aldrig om det vissa jag Metagaming dem säger vart dem är till andra i discord det hände igår jag satt och pratade med tre personer i discord och senare när det blev tyst då började två pers prata vart dem är och han sa kom till sandy station och han kom dit. Så jag blev lite sur fast jag sa inget till dem jag sa det i huvudet,

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag ska vara aktiv ska läsa så snabbt som möjligt när någon skickar in och sen kommer jag sitta i intejuvn och försöka lugna ner om dem är nervös på intejuvn. Jag behöver vara mera aktiv då också.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag spelar Unive 5-7h om dagen sitter uppe på natten under helgen men vardagar sitter uppe ifrån 17:00-22:00 max.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka