Nekad undersängenbilly | Ban Överklagan [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
80
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198194332971/

Ditt Hex-ID: steam:11000010df3952b

Vad är din discord tagg? undersangenbilly

Vem var det som bannade dig? 320 och bubblegum

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-01-27 221331.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Hej där kära 320/bubbelgum vill ju då förklara min sida av storyn .... Jag vill gärna be om att bli unbannad från servern då jag anser att mitt ban var felaktigt eller i alla fall missförstått. Det skickades in bilder där jag påstås ha sagt att det finns staff nära mig eller andra, och det fick mig bannad direkt.Jag har förstått att mitt tidigare förflutna, där jag blivit anklagad för fusk och bannad men blev unbannad ifrån, kan göra detta se konstigt ut.Bakgrunden till allt det här är att min kompis skickade in en anmälan på en kille som vi brukade vara vänner med, för att han tradade bilar mot riktiga pengar – vilket vi alla vet inte är tillåtet. Efter det blev han riktigt sur och ville ha hämnd snabbt. Så han gick direkt på mig och skickade in grejer för att försöka få mig bannad. Det kändes som att det inte fanns någon riktig anledning, utan mest att han bara ville hämnas och få bort mig från servern.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. inget blev ba bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag bröt mot reglerna med att skriva ooc samt öpnna inven för att se om staffs är nära men fan häller jag jag blir bannad för livet

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. I dont think so, jag e grönspelare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jo förljt reglerna

Har du lärt dig någonting efter din ban? han följa reglerna och inte lalla

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka