Accepterad undersängenbilly | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
80
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198194332971

Ditt Hex-ID: steam:11000010df3952b

Vad är din discord tagg? undersangenbilly

Vem var det som bannade dig? 320

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-01-27 221331.pngScreenshot 2025-01-02 164708.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att jag blev bannad från Klackesko för att det skickades en bild där vi skrev något i stil med "staffs är nära". Jag har inte sett bilden själv. Först blev jag bannad för att jag hade varit med i en Discord-server som hette "Tz project". Vi blev senare unbannade eftersom det inte fanns någon bra anledning till bannen, vilket även Ludde och Bubblegum höll med om. och sedan blev vi unbannade, Men ungefär två dagar efter det ska det ha skickats en bild där vi tydligen skrev att "staffs är nära". Jag vet själv inte i vilket sammanhang det skrevs under event eller underrp ingen aning, men som ni vet finns det sätt att se på staffsen. Man kan till exempel ta upp inventoryt och dra något till "ge", då kan man se att staffsen cirkulerar ovanför. Jag kan bara gissa att det handlar om det. eller att vi körde bil och ett blood sound effekt eller man såg blood gick på Jag har nu varit bannad i ungefär ett halvår och skulle gärna vilja komma tillbaka till Unive. Jag har hört att det blivit mycket bättre och att det är mer ordning kring gäng. Och polisen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. körde cs sen blev jag bort tagen ifrån både krim dcsen och vanliga dcsen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga att det varken var helt fel eller helt rätt. Jag blev bannad för att staffsen ville vara extra försiktiga. Det är förståeligt att det kan se misstänkt ut när en sådan bild skickas in.

Men jag vill förtydliga att bannen jag först fick, för att jag var med i den där Discorden, inte har något med saken att göra. Jag var med där i ungefär en dag, eftersom en vän ville få en gratis vecka. Man kunde få det genom att bjuda in någon,båda jag och min kopis gjorde det så vi både åkte på det. så därför gick jag med. Det handlade aldrig om något fusk på Unive.

Bilden som kom in efteråt ser kanske konstig ut, men den bevisar egentligen ingenting. Jag har aldrig varit känd som någon som ställer till problem, och jag har spelat mycket med folk som är seriösa, till exempel julius nilsson som också har sagt att jag skött mig bra på Unive. Tycker detta är jätte sorligt och när jag väll blev bannad en andra gång så hade ingen lust att förklara mig själv för drt kändes som staffs inte brydde sig eller inte ville tro på en.

Jag vill bara ha en chans att bevisa mig själv och få spela med min kära kompis olofbergman

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. osäker det var länge sen jag va inne på Unive, men antar bara så saker.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte gått med i dcsen ifrån första början.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, tnäka för och inte göra snabba drag som detta.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes sir!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka