Accepterad UndahStandMe | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

UndahStandMe

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo

Vad är ditt discord namn? v.isho

Vad är ditt födelsedatum? 1 Maj 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Alex Blottman. 19 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Kreativ, omtänksam och medgivande.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakgrund: Alex Blottman föddes i en liten stad vid kusten, där hans barndom präglades av både enkelhet och en stark känsla av samhörighet med naturen. Han växte upp som en del av en medelklassfamilj, där föräldrarna arbetade inom offentlig sektor och var engagerade i lokalsamhället. Alex hade alltid en nyfiken och intellektuell ådra, och redan i unga år började han visa ett stort intresse för teknik och innovation. Han tillbringade timmar med att plocka isär gamla elektronikprylar och försöka förstå hur de fungerade, vilket ledde till en stark fascination för både programmering och mekanik. Efter gymnasiet valde Alex att studera datavetenskap vid ett välrenommerat universitet i Stockholm, där han snabbt blev känd för sin exceptionella problemlösningsförmåga och sitt engagemang för hållbar teknologi. Under sina universitetsår arbetade han på flera projekt inom artificiell intelligens och hållbara energilösningar, och hans arbete uppmärksammades av flera ledande techföretag. Efter examen fick Alex jobb på ett framstående teknikföretag där han arbetade som systemutvecklare och projektledare för innovativa projekt som rörde både smarta städer och grön teknologi. Hans karriär tog snabbt fart och han blev en eftertraktad talang inom techvärlden. Alex blev också känd för sin förmåga att både tänka stort och pragmatiskt, vilket gav honom ett gott rykte som ledare och innovatör. Personligt har Alex alltid varit introvert men samtidigt mycket lojal mot sina vänner och familj. Han är en person som värdesätter genuina relationer och har aldrig haft särskilt stort intresse av att synas i rampljuset, vilket skiljer honom från många av sina kollegor inom techbranschen. Hans intressen utanför arbetet inkluderar fotografering, naturvandringar och att bygga egna prototyper för tekniska lösningar. Framtidsplaner: Framtiden för Alex Blottman ser både spännande och utmanande ut. Efter flera år inom företagsvärlden känner han att han har nått en punkt där han vill göra en större inverkan på samhället och planeten. Hans största passion är att kombinera sina tekniska kunskaper med hållbarhetsarbete, och han planerar att starta sitt eget företag som ska fokusera på att utveckla avancerade lösningar för förnybar energi och smarta, hållbara städer. Alex har länge varit fascinerad av hur teknologi kan användas för att lösa globala problem, och han ser en enorm potential i att skapa tekniska plattformar som gör det möjligt för städer att minska sin miljöpåverkan, optimera resurshantering och förbättra livskvaliteten för invånarna. Hans ambition är att bli en ledande aktör inom området för hållbar teknologi, samtidigt som han strävar efter att utveckla produkter och tjänster som är både ekonomiskt genomförbara och miljömässigt positiva. Förutom sitt entreprenörskap har Alex också ett starkt engagemang för utbildning. Han vill ge tillbaka till nästa generation av innovatörer och har därför planer på att engagera sig som mentor för unga talanger, särskilt de som kommer från underrepresenterade grupper inom teknik och ingenjörsvetenskap. Hans mål är att inspirera och hjälpa unga människor att se potentialen inom vetenskap och teknologi, och hur dessa områden kan användas för att skapa en bättre framtid. Alex har också planer på att göra fler resor för att samla erfarenheter och inspiration från andra delar av världen, särskilt länder som har blivit framgångsrika inom hållbarhet och teknologisk innovation. Hans framtida ambitioner inkluderar att föreläsa på internationella konferenser och samarbeta med forskare och företag globalt för att utveckla och implementera hållbara lösningar i stor skala.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är extremt erfaren i bra RP då jag har rp:at på många stora och även små servrar och ofta fått väldigt bra reps. Jag älskar att kunna rp:a socialt och ser alltid till at kunna utveckla alla scenarion till något bra, roligt och något som fortfarande håller upp den bra rp nivån på servern. Jag kommer som sagt vara mycket social och kommer rp:a mitt bästa och särskilt vara säker på att jag inte ska vinna alla scenarion utan att låta alla ha roligt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Till exempel om man flyr från ett rån med en snabbare bil än den som jagar dig så ska man fortfarande ge den andra motståndaren i ett scenario en chans att också kunna vinna scenariot. Man ska inte alltid bara ha det bästa någonsin för att kunna vara bäst eller den som alltid vinner scenariot. Var rättvis mot dem andra motståndarna i scenariot.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja en gång för c.a 2 år sedan, då jag och en kompis tog vapen från beslagtaget inom polisen. Vi har båda lärt oss bättre saker om regler och rp:n. Vi förstår båda nu hur vi ska göra för att få ut det bästa av servern. Vi kommer såklart aldrig göra det igen.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, Då man inte ska döda utan anledning eller bara helt random. NLR, innebär att man inte ska komma ihåg saker från sitt förra liv efter man respawn:at, till exempel om man blev dödad i ett scenario så ska man inte komma ihåg scenariot eller vem som dödade dig. Sunt förnuft, innebär att man alltid ska tänka logiskt och göra vad man skulle göra om man var där själv, om nån riktar vapen mot dig ska du inte försöka attackera eller bara springa där ifrån.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag kommer göra mitt absolut bästa för servern och kommer vara extremt aktiv då jag just nu kör mycket FiveM.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka