Unban

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Frazze12

Medlem
Meddelanden
140
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198389967636

Ditt Hex-ID: 1100001199cbb14

Vad är din discord tagg? Frazze12#7362

Vem var det som bannade dig? Flame
Hur lång tid var din ban? Perm ban

Var är du bannad? Ingame

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Jag viste ej att man fick inte spela på servern om man är bannad i discord som jag är för att jag vart hackad men flame kanske missförstod mig när jag pratade med Han/Hon Jag respekterar det till 100 %

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag kör utan att vara unbannad i discorden

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde runt och sådant sedan snackade vi och jag sa att jag var bannad idiscorden för jag var hackad men jag förstår inte varför han/hon inte förstod att jag Vart hackad och därför man men jag har gjort discord ban överklagan men den har blivigt hoppad över jag har väntat i 7 timmar för svar men bara blivigt hoppad över ingen svarat i den eller nekat eller godkänt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag själv tycker väll det är fel och rätt samtidigt efter som jag har gjort discord unban överklagan för jag har varit hackad och dom bannade mig men jag vart permanent bannad ingame för att jag körde när jag var bannad i discorden men viste ej om att man inte fick

Hur många tidigare avstängningar har du?
2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. För att jag råka misstålka mina ord jag skulle säga jag är upväxt i en murkhyvad familj men kom in på såhär "är du svart"
Jag menade inte det heller.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att jag vet faktist inte jag har varit hackad i discord på 1dag
och blir bannad i discorden och ingame jag älskar ju denna fantastiska server men jag fattar inte varför istället för pban till 1 dag ban så jag iallafal förstår

Har du lärt dig någonting efter din ban?
Asså inte så mycket man lär sig när man är hackad :( mer att man blir stressad och tror att man aldrig kommer ha det tillbaka som jag då fick. Men ja att man inte ska köra som bannad i discord

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka