Nekad Dakota_The_Plug | Ban Överklagan [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dakota_The_Plug

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199783486522/edit/info

Ditt Hex-ID: steam:11000016cac243a

Vad är din discord tagg? dakota_the_plug_

Vem var det som bannade dig? är bannad från discorden antar pga min discord vart hackad för några dagar sen och har kontaktat staff men de ser ingen anledning varför jag vart bannad antar att jag vart bannad av en bot.

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-11-21 203632.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? är bannad från discorden antar pga min discord vart hackad för några dagar sen och har kontaktat staff men de ser ingen anledning varför jag vart bannad antar att jag vart bannad av en bot.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vet inte

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja för att jag inte har gjort något

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej har aldig blivit bannad från discorden innan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte bli hackad

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes inte bli hackad igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes box

Tja! Jag vill gärna ta upp en situation som uppstått med min närvaro på Unive Discorden. Mitt tidigare konto, där jag heter Dakota The Plug, blev hackat under en period. Jag misstänker att det var på grund av detta som gjorde mitt konto blev bannat från Discord-servern. Kontot är nu helt återställt och säkrat. Jag har redan försökt kontakta staff via /help ingame och även tagit kontakt direkt, men enligt dem finns det ingen tydlig anledning registrerad till varför jag blivit bannad. För att få klarhet i situationen och förhoppningsvis få den löst har jag dessutom skickat in en unban-ansökan på forumet. Skulle ni kunna hjälpa mig att kolla upp detta och se om det går att rätta till? Det hade varit väldigt uppskattat. Tack på förhand!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka