UNBAN Ansökan Five M multistaden

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

jrantalaa36

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Användarnamn: Japp

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197966297031/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Japp

Vad är din discord tagg? jrantalaa#5678

Var är du bannad? Five M Multistaden

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Snor fordon på greenzonre

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag snodde fordon på greenzone o visste inte att man inte fick göra det för såg när massa andra gjorde det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag tog ett fordon på greenzone för jag visste inte att man inte fick göra det sen stog det att jag blivit bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel och inte ni.

Hur många tidigare avstängningar har du? har inga tidigare bans förutom på denna

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inte varit bannad tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? läsa reglerna bättre? jo att läsa reglerna bättre och inte sno fordon på greenzone

Har du lärt dig någonting efter din ban? jo att inte sno fordon på greenzone och läsa reglerna bättre i fortsättningen

Har du läst våra regler? jo det har jag joinade discorden och läste allt!

1603710461005.gif

Tillbaka