Accepterad ummak.3oba | Ban Överklagan [Savage]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Andre..

Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198388562211/

Ditt Hex-ID: 110000108d01634

Vad är din discord tagg? andre.223

Vem var det som bannade dig? Savage

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-08-05 143701.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag abusa spawnmenu.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. sist jag kommer ihåg så låg jag död och spawnade typ torget eller något, men när jag spawnade så var jag i någons händer (det där bugget) sen så gjorde jag samma sak ett par gånger och hamnade i folks händer varje gång jag ska spawna in igen. men tillslut valde jag att spawna gänghuset och där spawnade jag som vanligt och sedan blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ska jag va ärlig så visste jag inte ens vad "spawnmenu abuse" var. visste inte att man kunde bli bannad för något sånt tills jag blev bannad. men NEJ jag känner inte att det var en felaktig ban då även om jag inte visste om så gjorde jag det och jag borde veta det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. blev bannad fem gånger tidigare där:

två av de var felaktiga SV bans.

två andra var meta gaming då jag inte rpa tillräckligt på skador i bilen (detta har jag lärt mig av och tänker på det hela tiden när jag hoppar in i en bil nu)

Och en gång var i början av mitt spelande där jag c-loggade. Detta har jag lärt mig mycket av då jag visste efter detta att regler måste följas och att ni är strikta här på unive. Efter detta så vågade jag inte göra något regelbrott efter det för jag var rädd och bli bannad igen.

och den sista var att jag var en korrupt polis. och detta lärde jag mig mycket ifrån då det var nästan precis ett år sedan jag blev bannad för detta. jag lärde mig att sluta vara dum och bara spela som reglerna säger.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Absolut, borde inte spawna om flera gånger och sedan in till gänghuset plus att jag borde veta om denna regeln. det jag borde göra var att starta om spelet och spawna in som vanligt och rpa på det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Definitivt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yesss

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka