Umbro | Medlem ansökning [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Umbro

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/ankanolivercom/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver Eriksson

Vad är ditt discord namn? Umbro#0890

Vad är ditt födelsedatum? 12 Februari 2005

Berätta om din karaktär. Mohammed Haione, 20 år. Förre detta kriminell och vill bli laglig och hjälpa samhället. Mohammed är intresserad av larm och räddningstjänsten. När han var ung så älskade han att kolla på brand bilar och annat. Han var mobbad som ung och är därför kriminell nu, fast han har bestämt sig att det ska ändras nu. Han tänker ansöka till Securitas och hoppas han blir godkänd. Han får lätt känslor för tjejer men han är också blyg som satan. När en tjej pratar med han så får han röda kinder och vet inte vad han ska säga. Hans föräldrar hade inget jobb när han var yngre så dom gick på sos. Hans farsa dog tidigt i en trafik olycka och han var väldigt taskig mot Mohammed. Mohammed har nu glömt sin far och gillar inte när folk tar upp hans farsa.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem på Unive för jag vill dela med mig med bra rp och socialt rp. Jag vill också att min karaktär ska skapa nya vänner för livet och att må allmänt bra.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som lockar mig mest är att det är så många spelare online samtidigt och det jag har sett är att det är allmänt sköna människor med bra rp på Unive.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive från streamern comsmo

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rp är att bli en mer social person och träffa nytt folk. Jag är en person som älskar att träffa nytt folk och hittar nya vänner. Mitt mål med rp är också att sprida glädje och bra rp och roliga scenarion.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på Unive är att bidra med bra rp och socialt rp. Jag vill att min karaktär Mohammed ska vara glad och helst dö på unive i framtiden.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej!

Senast ändrad:
Tillbaka