Nekad 45ann | Medlem ansökning [Stoufzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

45ann

Medlem
Meddelanden
66
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Abbas

Vad är ditt discord namn? fcgpt34 eller 45an

Vad är ditt födelsedatum? 2 Februari 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Amin Mohammed och är 25 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Hjälpsam, omtänksam och social.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Amin Mohammed är uppväxt i förorten. När han var 6 år gammal blev han lämnad på ett sjukhus av sina föräldrar, och han har inte sett dem sen dess. Han växte upp på olika fosterhem och fick klara sig själv tidigt i livet. Det var tufft, men han lärde sig att vara stark och ta hand om sig själv. När han blev äldre hamnade han i problem på gatan. Han gjorde småbrott och umgicks med fel personer. Men efter ett tag förstod han att han inte ville leva så längre. Han började plugga till polis osv. Nu drömmer Amin om att bli en polis. Han vill ha ett ärligt liv, tjäna sina egna pengar och kunna hjälpa andra som haft det svårt, precis som han själv. För att nå dit vill han jobba, lära sig mer om polisen och visa att han kan vara en bra person i staden. Han vet att det inte blir lätt, men han är redo att kämpa för ett bättre liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag spelar seriöst och försöker alltid göra bra rp. Jag respekterar andras rollspel och följer reglerna. Jag gillar att bygga upp min karaktär långsamt och spela realistiskt. Jag vill att alla ska ha kul, inte bara jag.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid ska vinna själv. Man ska låta rpn fortsätta på även om det inte går bra för ens egen karaktär. Ibland kanske polisen vinner eller nån annan, det är en del av spelet.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har cloggat en gång och jag ångrar det tills nu för att det är inte roligt alls, får både sidorna utav ett scenario.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm = att man dödar någon utan ett bakomliggande scenario. Vdm = att man använder sitt fordon som ett vapen. Suntförnuft = man ska alltid tänka logiskt.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Senast ändrad:
Nekad.
Anledning:
Din text är skriven av AI.
Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka