Accepterad UltraBossy | Medlem ansökning [Karim_comviq]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

UltraBossy kabe

Icke Medlem
Meddelanden
82
Reaction score
14
Vad är ditt namn i verkligheten? Mosse

Vad är ditt discord namn? ultrabossy

Vad är ditt födelsedatum? 28 Juli 2023

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter abdi El kabir och är 30 år gammal, han är uppväxt i en förort som heter märsta på en gård strax när valsta centrum och där han bodde med sina syskon samt sin mamma och pappa. hans dröm som barn var att bli fotbollsproffs men efter en knäskada kunde han inte fortsätta karriären. Abdi har alltid gjort som han vill och har alltid skitit i vad folk tycker och tänker vilket har gjort att Abdi har tagit säg igenom sitt liv bra.

Abdi har 3 lojala barndoms vänner som han alltid har hållit sig till, och han är jätte försiktig med vilka han tar in i sitt liv. Abdi har alltid behövt klara sig själv i livet som en man och han har inte tagit hjälp av någon rättare sagt han är självständig.

Abdi har alltid varit bra bemötande mot människor och samt hållit sig öppen med människor och har alltid varit social i det han gör men samtidigt försiktig.

När Abdi flyttade till Unive tänkte han starta ett helt nytt liv och skaffa en fin familj med kärlek.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer att bidra med med mycket bra rp samt en fin och social rp. Jag som medlem här kommer försöka att vara en bra förebild för spelarna med en bra rp som sagt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att om du t.ex gör ett bankrån då skall du tänka på både hur du kan göra rp lyckad för polisen samt dig själv och inte bara tänka på att ha kul från din sida och bara spela för att få pengar utan att ha bra rp. du skall göra det roligt för både polisen samt dig och det ska motpartens sida också tänka på.

Hur hittade du Unive? genom 2020 från mina vänner

Vidare till muntlig intervju, Lycka till! Du har 48 timmar på dig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka