Nekad UltraBossy | Ansök till whitelist ansvarig [Swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

UltraBossy kabe

Icke Medlem
Meddelanden
82
Reaction score
14
Vad är ditt namn i verkligheten? Mohammed

Hur gammal är du? 12

Vad heter du på discord? UltraBossy

Hur ofta kommer du kolla whitelist ansökningar? jag kommer kolla varje dag faktiskt man måste vara aktiv inom detta

Hur aktiv är du i discorden? om någon pingar och behöver ta en intervju så gör jag det så fort som möjligt jag är aktiv varje dag

Varför vill du bli whitelist ansvarig? för att jag vill att alla ska få jobb snabbare och göra det dom drömmer om jag vill att alla ska få WL snabbare inte för att det går söligt nu de tar jävligt snabbt men det går alltid att göra bättre så tänker jag är en god och snäll människa om jag inte mår bra så försöker jag göra så att andra mår bättre jag vill att multisaden ska vara en trygg plats för andra liksom jag är en vädigt social person jag vill bara att alla ska må bra att när dom ska vakna att yess nu är jag te.x polis nu ska jag gå och RPA va kul det är liksom och det är de jag vill sträva efter jag gillar också träffa nu personer och det är en av grejerna man gör när man är WL ansvarig det blir bättre och bättre RP om alla är WL för då tänker dom åå nu tar jag detta på alvar nu nu ska jag inte gå in och lalla bara för att jag är WL att dom tar det liksom seröst och att inte lalla och sedan att lära sig regler inom RP för jag vill hjälpa så många som möjligt på denna servern om någon inte vet reglerna så säger jag att dom ska läsa noga och ta sin tid liksom för att det tycker jag är VIKTIGT! jag brukar möta folk som typ har moncler tröja såna konstiga skor och mer och de vill jag att dom ska lära sig hur man RPAR och mer och att dom går runt på torget eller annan stans och slår radoms att dom inte vet vad RDM är eller dom andra reglerna och de vill jag verkligen hjälpa dom med det dom vill liksom testa på FIveM dom har liksom kollat YT hur man göra jag minns när jag var ny på FIveM jag visste inte hur man gjorde inte vad man gjorde och massa mer men sedan träffa jag vänner här på multi och dom lärde mig med det detta är min första server jag spelade på och jag tyckte om den så spelade jag och spelade och sedan så är jag här liksom sitter och skriver en WL ansvarig ansökan liksom.

Varför ska just du bli whitelist ansvarig? jag är väldigt snäll med folk jag vet hur man hanterar människor jag vet hur man behandlar folk man ska aldrig ta ut sin ilska på någon jag älskar att träffa ny personer folk och massa mer och jag har varit WL ansvarig på andra servar och vet hur man hanterar det när jag ska läsa ansökningar så tar jag verkligen min tid och gör det utan man ska inte bara neka dom för att dom skriver lite man ska kolla hur utvecklat dom har skrivit och sånt och man ska inte godkänna dom bara för att dom har skrivit mycket som jag sa man ska kolla vad dom har och skriva liksom förstår ni hur jag menar

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka