uffe larsson | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Guztafsson

Icke Medlem
Meddelanden
111
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? calle

Vad heter du på discord? Guztafsson#7588

Ange ditt födelsedatum 24 Januari 2008

Mellan vilka tider kan du oftast spela? På veckodagar när jag inte har lov så kan jag ju tyvär inge va online på dagen eftersom jag har skola men kommer kunna vara online från 17:00 00:00 på vardagar förutom tisdag torsdag få har jag träning i 1 timme men kan vara online innan och efter på helgerna kommer jag vara online på morgonen från 10:00 till 13:00 sen ta en paus och komma tillbaka 17:00 och sen spela till ungefär 01:00 sen på vardagarna på lov kommer jag kunna vara online på morgonen från 10:00 till 13:00 ta en paus sen komma tills baka 17:00 och spela till typ 01:00 sen på helgerna på lov så kan jag nästan spela hela dagen kanske tar en paus från 13:00 17:00 men troligen inte.

Berätta om dig själv jag heter Calle och är 13 år mina största intressen är att spela och köra cross jag bor i en liten stad som heter Kramfors på fritiden gillar jag att var med mina kompisar cykla ba snacka och bara ha det trvligt sen så gillar jag att köra cross det gör jag på tisdag och torsdag så då kommer jag inte kunna vara online på 1 och en halv timma bara så ni vet sen så är ett av mina största intressen att spela såklart jag har väldigt många timmar/dagar på min dator och tycker det är väldigt roligt att spela men jag hade börjat trötnat på att spela ett tag men sen tipsade mina polare mej om unive just och då fasnade jag för det och det var lite mer än 3 månaders sen och har många timmar på denna server sen dess och typ det jag tycker är roligast att göra just nu.jag går i 7 till hösten. mina egenskaper är att jag kan vara snäll trevlig har lätt för mej att lära saker och ting och att jag vet hur man ska btmöta andra människor. jag själv skulle säga att jag är en mogen person eftersom jag inte beter mej dåligt mot andra och kan respektera andra människor ovasätt kön ålder uttsende osv för det tycker jag är en självklar hett.

Vad skulle du göra om du blir staff? så klart så skulle jag ta mitt jobb som support/staff på fullaste alvar inget lallande eller abuse som borde va en självklar het enligt mej men nu till det staff relaterande sakerna vi börjar med ig jag hade bannat folk som tex vdmar rdmar eller bara inte kan bete sej men jag kommer inte abuse mina perms som staff gällande bannade jag kommer bara banna folk som värkligen förttjänar att bli bannad men om dom gör något rimligt tex har kläder som är buggade hade jag kickat dom och skrivit som anledning att dom skulle byta kläder till kläder som inte är buggade sen hade jag kunnat banna folk som tex pratar ooc ig i en lite kortare tid och sagt att dom skulle läsa reglerna och gett dom en varning och sagt att att det skulle tas större återgärder om han fortsätterjag hade helt enkelt försökt hjort servern till en så bra plats som möljlit genom att fått alla att följa alla regler och hur jag ska få alla att följa reglerna är att jag ska flyga runt i noklipp och bara se till så alla regler följs så att det servern blir så bra som möljligt. sen nu det jag hade gjort på discorden tex om jag vaknar på morgonen och ska spela så skulle jag först ta support ärenden tex om nån sitter i väntrum och väntar på en support hade jga taggit dom först innan jag rpar jag hade alltså tagit mitt jobb som support före rpeandet sen till det jag hade gjort på dc jag hade tagit folk i väntrum och hjälpt dom så gått jag kunde sen hade jag också svarat på skriftliga frågor tex i chatt general eller pm sen just nu vet jag ju inte allt jag kan göra som support men det kommer med tiden för alla måste ju börja någon stans.

Hur länge har du spelat på Unive? jag gick med i unive 9 maj 2021 som värkar väldigt kort tid men jag tycker jag är mogen nogg för staff jobbet och jag har spelat mycket den här tiden jag har varit med på unive.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? det som får mej att vilja bli support på just unive är att unive är ju den bästa servern på fiveM helt klart finns ju inget man kan säga om det sen just att få hjälpa denna server att bli ännu bättre än vad den redan är hade vart än ära för att när jag började spela på unive så såg jag upp på dom staffsen som fanns och trodde aldrig jag skulle sitta här och skriva en ansökan sen att alla support jag träffat på unive värkar fett snälla så om jag blir support vill jag lära känna dom bättre sen så värkar det jätte kul att vara support på just unive.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? hur just jag skulle kunna bidra med staff relaterade grejer och göra unive till en bättre plats är att jag skulle ta mitt arbete på fullaste allvar vara så aktiv som möljigt välja bort rpeandet föra staffandet så jag hade tagit staff jobbet före rpeandet sen att just vara in i noklipp och flygga runt och se till så alla regler följs och atta alla beter sej som dom ska sen hade jag kunnat banna folk som tex rdmar vdmar suntförnuft meta gamming powergamming osv så att servern blir en så bra plats som möljigt lite som jag redan skrivit att jag hade bannat folk som inte följer reglerna men om det är något lindrigt tillexempel att nån har buggade kläder hade jag kunnat kicka dom och skrivit att dom skulle byta kläder och om nån pratar ooc ig så hade jag bannat han i en kortare tid och skrivit att han skulle läsa reglerna sen ifall typ nån ligger död på spawn i torget hade jag skrivit /m id sen frågat han hur han dog och om han har en bra förklaring så hade jag ressat han. sen inne på dc servern hade jag såklart också tagit support ärenden som tex dom som sitter och väntar i väntrum osv jag hade helt enkelt försökt gjort unive till det bästa den kan bli med alla i staff teamet såklart man jobbar ju inte ensam man ska också kunna hjälpa varan vi som jobbar i support men det var det jag hade att säga på den här frågan.

Har du några tidigare erfarenheter? jag har tyvär inga tidigare erfaren heter inom just support men alla måste ju börja någon stans och om jag blir support kommer jag försöka lära mej så mycket som möljigt så fort jag kan men jag brukar kunna lära mej saker fort inom just spel och datorer så jag tror att det ska gå bra alla lära sej sen så tycker jag själv att jag är mogen för att jobba med just staff relaterade saker och ting.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /
/svban (ID) - Du bannar en person 30 minuter.
/revive (ID) - Du hjälper en död person att komma tbx t liv
/who (ID) - Du får info om personen tex Medlem + kriminell
/givemoney (ID)- du ger en spelare pengar.
/toggleid - Du ser spelarens ID
/togglename - Du ser spelarens namn
/kick (ID)- Du kickar en spelare från servern
/sqlunban - Du unbannar en spelare
/sqlbanoffline - Du bannar en spelare som är offline
/sqlbanhistory - Du kollar spelarens tidigare bans /bring (ID)- ta en spelare till dig.
/giveitem (ID)- ge en person ett föremål.
/ooc - Skriver ut meddelande i ooc som alla på servern kan se. /spec (ID) - åskåda en spelare
/NoClip - Flyga runt.
/freeze (ID) - Du fryser en spelare så han inte kan röra sig
/unfreeze (ID)- Du tar bort personens Freeze
/goto (ID)- Du teleportera till personen du vill tex /goto ID
/tpm - Du teleportar till din marker på mappen
/setjob (ID)- du ger en spelare jobb
/sqlban - Du bannar någon från servern
Kanske inte kan alla just nu men kommer ju lära mej med tiden skulle jag tro.
Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? ja det skulle jag säga om nån skulle ta sin tid och berätta för mej så skulle jag lära mej snabbt tror jagjag hade iallafall försökt mitt bästa men jag tror att jag är gansk lätt lärd.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? jag spelar inte på nån annan server.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej faktigst inte bara att jag är fett taggad.

Senast ändrad:
+rep bra skrivet, mycket bra formulerat. Kan många kommandon och bevisar det genom att skriva vad kommandon gör! Du kommer kunna komma långt inom staff teamet skulle jag tro!

+rep Du skrev det jätte bra och tycker att du förtjänar att bli support

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka