Nekad uffe larsson | Ansökan till Servervakt [W1ND3D]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Guztafsson

Icke Medlem
Meddelanden
111
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Calle Gustafsson

Ange ditt födelsedatum 24 Januari 2007

Vad heter du på discord? Gustafsson#7588

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Skoltider/vardagar)
15:00-21:00
__
(Skoltider/helg)
12:00-03:00
__
(Lov/vardagar)
10:00-00:00
__
(Lov/helg)
10:00-03:00

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat nästan varje dag i 2månader tror jag.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle ta ansvar för min roll som servervakt och hålla koll på att personer som ska rpar på rätt sett, jag vill alltså förbättra rp nivån t:ex på piren där det är rätt så många som kallar där. jag skulle SVbanna eller kicka/stänga av personer som inte rpade på ett bra sett eller om de förstör rp nivån på ett skadligt sätt.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag skulle vilja bli SV för att vi skulle kunna höja community så att vi blir större och vi kan kunna hålla koll på alla som är inne i servern. Jag skulle vilja hjälpa unive så att den blir en bättre plats att rpa.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle som sagt kicka folk som behöver varning tex om de gör fel men inte vet om det och i anledningen kan jag skriva om vad och då lär de sig till nästa gång och där har jag bidragit med att lära folk hur de ska vara. jag skulle bidra med att banna folk som absolut synligt inte sköter sig inom reglerna och sedan säga till supports att förlänga om det behövs. jag skulle hjälpa de som t.ex. dör på fel sätt eller i nån bugg eller glitch genom en /revive (id) kanske. jag skulle bidra med att jobba på att få bort de jobbiga lallare som det finns allt för många av på servern och de är inte roliga för mig eller någon annan

Varför ska just du bli servervakt? Jag har en ganska lång erfarenhet av RP vet hur man rpar. Gillar att hjälpa folk. Är väldigt aktiv. Kommer få bort alla som bara förstör rpn och vill gärna hjälpa och lära folk hur man rpar. Kommer dva alla onödiga bilar och försöka göra mitt bästa för att få servern så bra som möjligt. Jag kan liksom reglerna och känner att jag vill ta steget att kunna hjälpa servern. Min kompis är SV och jag har lärt mig lite av han

Varför vill du bli servervakt? För att jag gillar att hjälpa folk som blir utsatta för olika saker som t.e.x. VDM, RDM eller något annat som jag som servervakt skulle kunna hjälpa till med. Jag vill bli servervakt just här för att det är en server som jag gillar så jag vill såklart ansöka till servervakt så jag kan vara med och hjälpa till att få bort folk som förstör andras RP upplevelse.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag kan rätt så många här kommer några: /kick (id) /SVban (id) /revive (id) /dv (id) /toggleid

Är du whitelistad på serven? Ja det är jag!

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Powergaming men det var när jag va nybörjare och då visste jag ingetting sen läste jag regler och så sen har jag inte varit bannad.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej självklart inte unive är ju den bästa servern.

Tillbaka