Nekad tyxciu | Ban Överklagan [Saab]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tyxciu

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199232134952/

Ditt Hex-ID: 76561199232134952

Vad är din discord tagg? tyxciu

Vem var det som bannade dig? saab

Bild på banmeddelande:
Skärmbild 2026-02-16 150727.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag skött o finishade en tjej i city

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag blev jagad vid polisen o sen körde jag in i en gränd o sen så skött han eller hon på mig o jag körde jag iväg o sen så körde vi iväg o sen hoppade jag ut o skött ner han/hon i bilen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja men jag tycker inte jag ska bli bannad för att han/hon gjorde fel först men jaja men det va fel av mig o skjuta tbx skulle hoppat supp först men jag har lärt mig att inte göra om detta o vill ha en ny chans att komma tbx och jag ska inte göra samma sak igen o ta med staffs istället o jag ska vara med diskret med mina kriminella handlingar o inte skjuta i city mer o jag ska klippa alla saker som händer snälla jah vill ha en ny chans idag

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja powergaming

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kunde hoppat support o tagit det där istället för att skjuta tillbaka men jag hade stress i detta jag kunde klippat allt o fixa det med staffsen o inte skjuta o vara mer diskret jag ber om ursäkt för mina handlingar

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag ska ta det lungt o it göra samma sak igen o ta det med staffs driekt istället för att skjuta tbx

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja d förstår jag klart o tydligt

Senast ändrad:
glömde lägga bilden har lag bilden på min bann nu

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka