tyrx
Medlem
- Meddelanden
- 3
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Edwin
Vad är ditt discord namn? Tyrx4083
Vad är ditt födelsedatum? 11 Juni 2007
Heter du samma på Discord som på Steam? Nej
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Max Karlsson 2003-01-01-5131
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? noggrann, ambitiös, självsäker
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: skaffa ett bra jobb skaffa vänner och ha kul
Vad kan du bidra med till serverns RP? ett seriöst rp, följa reglerna
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? "spela för motpartens vinst" innebär att man i ett visst scenario agerar på ett sätt som gynnar den andra parten, ibland till och med mer än man gynnar sig själv
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej tror inte jag gjort de
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, NLR, COMBAT LOGGING
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag ansöker om medlemskap för att ha roligt, seriös rp och skaffa minnen
Vad är ditt discord namn? Tyrx4083
Vad är ditt födelsedatum? 11 Juni 2007
Heter du samma på Discord som på Steam? Nej
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Max Karlsson 2003-01-01-5131
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? noggrann, ambitiös, självsäker
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: skaffa ett bra jobb skaffa vänner och ha kul
Vad kan du bidra med till serverns RP? ett seriöst rp, följa reglerna
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? "spela för motpartens vinst" innebär att man i ett visst scenario agerar på ett sätt som gynnar den andra parten, ibland till och med mer än man gynnar sig själv
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej tror inte jag gjort de
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, NLR, COMBAT LOGGING
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag ansöker om medlemskap för att ha roligt, seriös rp och skaffa minnen