tyrx
Medlem
- Meddelanden
- 3
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Edwin
Vad är ditt discord namn? Tyrx4083
Vad är ditt födelsedatum? 11 Juni 2007
Heter du samma på Discord som på Steam? Nej
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Max Karlsson 2003-01-01-5131
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? noggrann, ambitiös, självsäker
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Max har växt upp i Gävle och har haft de tufft i början men har numera skaffat jobb, vänner och har hamnat på en mer stabil linje, i framtiden tänker han skaffa ett bättre jobb fortsätta skaffa vänner och leva livet
Vad kan du bidra med till serverns RP? seriöst rp beteende, roliga minnen, följa reglerna, ha kul och va en snäll människa och skapa en trygg miljö för alla
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? de betyder att man i ett visst scenario agerar på ett sätt som gynnar den andra parten, ibland till och med mer än man gynnar sig själv
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej är ganska ny på unive
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM de innebär att du dödar folk utan någon anledning, VDM de innebär att du kör på folk utan anledning, COMBAT LOGGING de innebär att du loggar ut under ett pågående scenario för att försöka undvika de
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej
Vad är ditt discord namn? Tyrx4083
Vad är ditt födelsedatum? 11 Juni 2007
Heter du samma på Discord som på Steam? Nej
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Max Karlsson 2003-01-01-5131
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? noggrann, ambitiös, självsäker
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Max har växt upp i Gävle och har haft de tufft i början men har numera skaffat jobb, vänner och har hamnat på en mer stabil linje, i framtiden tänker han skaffa ett bättre jobb fortsätta skaffa vänner och leva livet
Vad kan du bidra med till serverns RP? seriöst rp beteende, roliga minnen, följa reglerna, ha kul och va en snäll människa och skapa en trygg miljö för alla
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? de betyder att man i ett visst scenario agerar på ett sätt som gynnar den andra parten, ibland till och med mer än man gynnar sig själv
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej är ganska ny på unive
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM de innebär att du dödar folk utan någon anledning, VDM de innebär att du kör på folk utan anledning, COMBAT LOGGING de innebär att du loggar ut under ett pågående scenario för att försöka undvika de
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej