Nekad Typs1 | Ban Överklagan [Deeney]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Typs1

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Länk till din steam profil: Din profil blir tillgänglig här: https://steamcommunity.com/profiles/76561198961313257/

Ditt Hex-ID: steam:11000013baac5e9

Vad är din discord tagg? ΨTypsyΨ#8227

Vem var det som bannade dig? Deeney

Bild på banmeddelande: image[1].png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag gjorde något fel som jag inte tänkte på

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min kollega slog mig och sprang därifrån och sen blev min karaktär arg och sprang efter kollegan och sen när jag va i omklädningsrummet då tesar jag han och springer därifrån och sen blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ok jag gjorde fel och bröt en regel och ångrar mig väldigt mycket det jag har gjort

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. min tidigare bannad va när jag abuse en person som cyklade in i polisstation och jag försökte stoppa och grep han fast han var i cykel och sen försökte han springa därifrån och tog han typ två meter ifrån mig och satt han i häktet och sen blev jag bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle ignorera Han istället och bara åka ut på Patrull

Har du lärt dig någonting efter din ban? att inte lalla i station eller tesar någon i station och ska tänka mera på reglerna när jag är inne ingame och har lärt mig av mina misstag jag gjorde

Har du läst våra regler?
Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Vill att du ska lära dig lite utav din ban, du måste bli kolkare. Gör din kollega något betyder det inte att du måste göra det. Vill att du ska sitta kvar din ban tills vidare

Tillbaka