Nekad Tyler j | Medlem ansökning [gormstorm]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tyler j

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
-3
Vad är ditt namn i verkligheten? Gabriel

Vad är ditt discord namn? abdalla6561

Vad är ditt födelsedatum? 12 December 2000

Berätta om din karaktär. Gabriel, 24 år gammal, född den 12 december 2000, hade alltid varit en person som brydde sig djupt om sitt jobb och sin familj. Han hade en lillebror, Lukas, som var 17 år. Lukas hade nyligen börjat umgås med ett gäng som kallade sig "Ballas", och Gabriel tyckte inte alls om det. Varje kväll gick Lukas ut med sina kompisar, och Gabriel kunde höra dem prata om kriminella saker – droger, vapen, gäng och skjutningar. Gabriel blev chockad och orolig för sin bror. En natt, vid halv tre på morgonen, låg Gabriel vaken och kunde inte somna på grund av tankarna som snurrade i hans huvud. Han var förkrossad och besviken över de dåliga och omogna beslut som Lukas verkade ha tagit. Nästa dag var Lukas hemma hela dagen, och Gabriel bestämde sig för att konfrontera honom. Gabriel gick in i Lukas rum och frågade rakt ut: "Vilka var det du var med igår?" Lukas svarade undvikande: "Vad snackar du om?" Men Gabriel märkte snart att Lukas var påverkad av droger; rummet luktade starkt av cannabis och Red Bull. Gabriel blev arg och började skrika åt honom, men Lukas verkade knappt bry sig. Gabriel upprepade sin fråga: "Vilka var det du var med igår?" Lukas, nu irriterad, svarade kallt: "Bry dig inte. Gå ut och stäng dörren." Gabriel insisterade, och då vände sig Lukas mot honom med en mörk blick: "Om du öppnar din mun inför familjen, kommer jag döda dig." Gabriel blev förkrossad och gick till sitt rum för att gråta. Tre veckor senare, den 25 juli 2024, var klockan strax efter fyra på morgonen. Hela familjen sov, inklusive Gabriel. Lukas smög sig ut ur huset, maskerad och beväpnad, utan att någon märkte något. Han begav sig till en skog där ett skottlossnings krig bröt ut. I stridens hetta blev Lukas skjuten i huvudet och dog omedelbart. Dagen grydde, och Lukas hade ännu inte kommit hem. Vid frukosten ropade deras mamma, "Maten är klar!" Lukas brukade alltid komma när hon ropade, men den här dagen var han frånvarande. Familjen började bli orolig och ropade efter honom: "Lukas! Lukas! Lukas!" Gabriel gick till Lukas rum och insåg med en iskall känsla att hans bror var försvunnen. Panikslagen ropade han på resten av familjen: "Lukas är borta! Lukas är borta!" Han tog snabbt på sig sin jacka och började leta efter honom, men fann ingenting. Då ringde polisen. "Är det Gabriel Curre?" frågade en polis röst i andra änden av linjen. Ja, det är jag, svarade Gabriel nervöst.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan hjälpa nya spelare att komma in i RP-staden Unive genom att guida dem i att skapa och utveckla sina karaktärer samt lära dem om serverns kultur och regler.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? RDM: Random Death Match, alltså att man dödar någon utan ett bakomliggande scenario/anledning. VDM: Vehicle Death Match, alltså att man dödar någon utan ett bakomliggande scenario/anledning genom att använda ett fordon tex. bil. Powergaming, att man gör saker som enbart är möjligt i spelet men inte har någon realism. OOC ingame, att man använder information som man fått OOC och sedan använder den inom sin RP.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? (RDM: Står för random deathmatch.) (VDM: Står för Vehicle deathmatch.) (Sunt förnuft: Det är när man ska tänka logiskt och fatta kloka beslut.) (POWERGAMING: innebär dels att man använder sig av omänskliga krafter som att till exempel att framföra ett fordon trots att man precis krockat. Att endast spela för makt och pengar och att endast uppnå enskilda mål i sitt rollspelande räknas också som POWERGAMING.)

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja då jag kört FiveM i lite mer i ett år och kan alla grund regler som alla serverar har och sen så har jag varit staff på många serverar så jag kan mycket om rollspel.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag skulle kunna berätta mer men tyvärr så har jag inte mycket att berätta om 😃.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Din text är skriven av AI.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka