Nekad TwoGunKid23 | Medlem ansökning [Zingo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TwoGunKid23

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Razik

Vad är ditt discord namn? TwoGunKid

Vad är ditt födelsedatum? 15 Juni 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Scar astalavista 2009-06-15

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lojal – Jag har mina vänner och allierade rygg, och skulle aldrig svika dem, oavsett vad. För mig är det viktigt att stå upp för de som står vid min sida. Smart – Jag vet när jag ska slå till och när jag ska ligga lågt. Jag har bra koll på situationen och använder min hjärna för att komma undan eller vinna i spelet. Kallblodig – Jag är inte den som tvekar eller visar svaghet när det kommer till att ta kontroll eller försvara mig. Om det behövs, agerar jag snabbt och effektivt utan att bli för känslomässig.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: om vi snackar om min karaktär, Scar Astalavista, så kommer han från en ganska tuff bakgrund. Han växte upp i en stad där det inte fanns mycket till chans att lyckas på det "vanliga" sättet, så han lärde sig snabbt att ta sig fram med hjälp av sin egen smidighet och sina kontakter. Från ung ålder var han med i små ligor och lärde sig snabbt hur man manipulerar situationer, skapar allianser, och ser till att alltid komma undan med det han gör.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Scar Astalavista, har en kriminell bakgrund och det skulle ge mycket drama och spänning till rollspelet. Han är inte den typiska "goda killen" utan en som har sina egna mål och ett rykte att leva upp till. Det skulle kunna skapa konflikter, allianser och mycket intressant drama med andra spelare.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man aktivt går med på att hjälpa eller göra det möjligt för den andra spelaren att lyckas eller vinna i en viss situation, även om det inte gynnar en själv direkt. Det handlar om att skapa en mer engagerande och intressant rollspelsupplevelse genom att tillåta den andra personen att få en chans att utvecklas, lyckas eller uppnå sina mål i berättelsen, även om man har makten att stoppa dem.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? man får ej snacka ooc och man får givetvist inte rdma vdma eller på något sätt bryta mot dom viktigaste reglerna inom rp

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tack för jag fick sjansen att ansöka!
 
Nekad.
Anledning:
AI Skriven text

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top