Nekad twitchdimyt | Chef-jobb ansökan [Bennyb]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

twitchdimyt

Icke Medlem
Meddelanden
965
Reaction score
74
Användarnamn: twitchdimyt

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? att PEdros hotell ska bli ägt av loyal to familia

Vad heter du IRL? dimitrios

Hur gammal är du? 13

Hur många timmar har du på Fivem? 500 timmar någon stans

Varför vill du just bli chef på det jobbet? för att jag vill att vårat gäng ska kunna ha fest också och att vårat gäng ska bli lite såhär att dom tror att vi är vanliga yellojack och att dom ska ej tro att vi är såna som är gäng att vi ska hänga lowkey sedan vill jag att vi ska också kunna känna lite extra pengar när vi har fester och lägga in allt i våran gäng kassa och att vårat gäng ska också kunna äga. jag vill också föreställa mycket mera grejer till vårat gäng asså om vi äger mycket så kan vi känna pengar in och om vi gör det så kan vi köpa in mer grejer

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har riktigt inga erfarnheter men jag har varit biträdande chef på en resturang och serverat och jag har varit säkerhets vakt på club mystery förut och jag tror att detta passar för alla i vårat gäng kommer bli anställda bartenders säkerhets vakter och jag är bra på att hålla kål

Berskiv din karaktär? min karaktär heter Mohammed Svensson han är en person som har varit riktigt arg förut han har varit med i gäng han är snäll mot andra men om nån är it snäll så kommer han bli kaxig han är ifrån saudi arabien där han flyttade till sverige för hans pappa hade fått ett jobb där dom blev rikare sedan dog hans föräldrar av en skottlossning och polisen värkade ej leta efter dom som sköt hans föräldrar. efter det kom han in i det kriminella livet att bära vapen och åka in i fängelse många gånger

Hur ofta kommer du vara inne? varje dag efter skolan

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja såklart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nope

Har du läst våra Regler? Yes

Senast ändrad:
+rep riktig utvecklat och bra!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka