Ej Antagen Esping | Chef-jobb ansökan [SkyClub] [T]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Esping

Icke Medlem
Meddelanden
459
Reaction score
7
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Skyclub

Vad heter du i verkligheten? Emil

Vad heter du på discord? esp1ng

Ange ditt födelsedatum: 28 Januari 2008

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive sen i januari 2023 och har cirka 3,300 timmar på fivem, har gått lite fram och tillbaks till servern pga av att jag tröttnat lite ibland

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Har du några tidigare erfarenheter, isåfall berätta hur de kan hjälpa dig som chef Jag har tidigare erfarenheter som högre positioner i bland annat gäng och på arbetsplatser så jag vet hur man styr och ställer och har full koll på hur man leder en grupp vi kommer att gå in med all kraft i detta jobb och kommer se till att hålla en hög aktivitet

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Våra planer kring denna klub är att vi kommer ha det som gängclub alla våra medlemmar i gänget kommer att jobba på klubben och vi kommer kräva öppet minst 5/7 gånger i veckan, vårat mål med att äga den här klubben är att vi ska få upp aktiviteten igen då vi skulle tycka att det skulle vara roligt att det finns en aktiv klubb på servern igen och vi tror också att det skulle uppskattas av nya medlemmar på servern med en klubb som är öppen hyfsat mycket då det är en plats för nytt folk på servern att hitta nya vänner osv. Hela våran arbetsplan kommer att se ut så att vi kommer att anställa folk från vårat gäng som kommer att jobba på nätterna och på dagarna så kommer vi anställa folk som inte är med i gänget så dem tar dag passen som sagt så kommer vi att ta nattpassen och vi anser att detta är en hyfsat rolig ide och vi tror stark på att detta kommer att funka våra medlemmar i gänget kommer alltid att vara på klubben på nätterna inte hela tiden men vi kommer kräva att dem är där ofta annars kommer det att drabba dem

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Min aktivitet kommer att vara hög både på dagar och nätter jag och delägaren gör vårat bästa för att det ska vara så aktivt som möjligt vi kommer att fokusera mest på nätter och kvällar medans vi kommer att försöka hålla öppet någon gång ibland på dagarna om det finns visat intresse från medlemmarna på servern

Har du läst våra Regler? JA

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Tyvärr så har vi valt att gå vidare med en annan ansökan.

Tack för att du ansökte till chef och du är mer än välkommen att ansöka igen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka