Nekad twitchdimyt | Chef-jobb ansökan [Bennyb]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

twitchdimyt

Icke Medlem
Meddelanden
965
Reaction score
74
Användarnamn: twitchdimyt

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? gunilas bilfirma

Vad heter du IRL? dimitrios

Hur gammal är du? 13

Hur många timmar har du på Fivem? 580 tror jag

Varför vill du just bli chef på det jobbet? tycker att jag ska stäppa upp mig lite i jobbet som en anställd och bli chef över ett företag som en lyx bilfirma att ta hand om mycket som det behövs där mer anställda mycket pengar i kassan. jag vill att alla ska ha det kul där och att alla vill komma köpa riktigt bra bilar . där folk kan chilla och ha det roligt. jag kommer också anställa folk många folk som har erfarenheter inom bilförsäljning. vill också

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? ja det har jag jag har jobbat på andra bilfirmor på andra städer som va bra men las ner och jag har varit anställd på marjalisas bilfirma jag vet j´hur man tar hand om sånt företag som t.ex en bilfirma eller autoexpeert för just nu jobbar jag som autoexperten jag vet hur allt fungerar som t.ex rabatterna försänkningen jag kan hjälpa företaget få bra kommentarer som vilken bra chef vilken bra bilfirma jag vet också att dom som jobbar på autoexperten får 50% rabbat och gunilas personal får 50% rabbat på autoexperten

Berskiv din karaktär? min karaktär heter Mohammed Svensson han är en person som har varit riktigt arg förut han har varit med i gäng han är snäll mot andra men om nån är it snäll så kommer han bli kaxig han är ifrån saudi arabien där han flyttade till sverige för hans pappa hade fått ett jobb där dom blev rikare sedan dog hans föräldrar av en skottlossning och polisen värkade ej leta efter dom som sköt hans föräldrar.

Hur ofta kommer du vara inne? varje dag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Yep

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nej

Har du läst våra Regler? aa

+rep Du skulle vara en riktigt bra chef! Håller med dig om att nuvarande är väldigt inaktiv :)

Verkligen lämpligt att en som nyligen suttit i fängelse blir chef över bilfirman?

Verkligen lämpligt att en som nyligen suttit i fängelse blir chef över bilfirman?
det är många som har gjort det vad är det fel med att vara kriminell som du ska säga så har du varit bilfirma chef och varit kriminell varit medlem i ett owhitelistat gäng så

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka