.Palmen. | Chef-jobb ansökan / Inquisitor [Jonte.1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.Palmen.

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
119
Reaction score
8
Vilken chefs-position ansöker du till? Inquisitor

Vad heter du i verkligheten? Lukas Palmkvist

Vad är ditt användarnamn på discord? .palmen.

Ange ditt födelsedatum: 23 Oktober 2008

När fick du medlemskap på Unive? första gången var 4 juli 2023 senaste gången var 22 juni 2024

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Ja det har jag då jag har varit chef för just detta yrke innan ca 3 månader detta var för ca ett halvår sedan. Sen på det har jag varit Bitr-chef på olika ställen samt ledning tex, Marja lisas, falck, SC styling lite annat så jag har bra kunskaper inom rekrytering samt ledande. ovanpå detta har jag även varit polis ett längre tag på en högre rang samt utbildare där så jag kan verkligen ta plats för att leda ett företag eller ledande generelt. En annan sak som skulle kunna underlätta är att jag känner många på just denna arbetsplats och även under tiden jag varit borta har jag haft lite kontakt och alla som varit Chef efter mig var i ledingen när jag var chef.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina planer är att ta in anställda som jobbar på bra som gynnar oss som företag. Så att vi kan utveckla våran billfirma uppåt så lång det går genom att ha en bra koll på ekonomin. Vi alltid har billar inne i lager som är redo till föräljning. Men en av dem viktigaste grejerna jag själv tycker som har sålt många bilar och jobbar länge inom bil branschen och även mycket med försäljning utav just bilar är att alltid ha ett proffsigt och bra kundbemötande så att vi kan få våra kunder att känna sig välkomna till oss på Inquisitor så att dem vill komma tillbaka och köpa fler bilar så vårat företag går framåt. Jag har även tänk på dem anställda att vi som jobbar där kan i framtiden ha mål som vi ska följa och när vi når det målet så kan vi ha roliga scenarion så som till exempel en afterwork eller en tävling till medborgarna som vi då kan ha möten om och diskutera. Samt det viktigaste är att bygga upp en seriös, bra och snygg RP samt hålla en bra RP nivå konstant. Det är ju enda en bilfirma som säljer exklusiva fordon då ska det vara hög nivå på det också så det ser verkligt ut.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Ja det är självklart jag vet vilken tid som krävs samt jag skulle inte börjat skriva denna ansökan om jag visste att jag inte har tid om jag blir antagen så kommer jag säga upp min andra karaktär som just nu är polis så jag kan lägga fokuset på denna då jag tröttnat på polis då jag varit det i 1 månad igen.

Har du läst våra grundregler? Ja

+++rep Var en riktigt duktig chef på Inquisitor förut, gjorde verkligen ett otroligt bra jobb. Har otroligt bra erfarenheter och kunskaper och tycker definitivt att han borde få bli chef igen.

Senast ändrad:
Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Drar tillbaka frivilligt så denna är inaktuell just nu

Inaktuell, anledningen är att han är jönssons chef.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka