twitchdimyt | Ansökan till staff "flerryberry"

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

twitchdimyt

Icke Medlem
Meddelanden
965
Reaction score
74
Användarnamn: twitchdimyt

Vad är ditt namn i verkligheten? dimtrios

Vad heter du på discord? twitchdim#7255

Ange ditt födelsedatum 13 Juli 2008

Mellan vilka tider kan du oftast spela? kan spela nu mycket men efter sommarlovet så kommer det ej att gå

Vad skulle du göra om du blir staff? jag hade sagt hej till alla staffs och det första jag hade gjort är set till så jag hade fåt mina perms ig jag hade set till så allt var ok ig/dc så att alla spelare spelade bra jag hade alltid svarat på reports som rdm vdm fearrp och alla andra regler. jag skulle också tp/bringa folk som det har hänt nåt. om jag skulle behöva banna/kicka eller ge ut en varning. jag skulle ha förbättrat servern få up rp nivån. [dc] i discord hade jag suttit i support med andra eller själv jag hade tagit supports. jag hade tagit det lugnt så man ej hamnar i stort bråk.

[vad hade jag gjort om ett scenario har gått fel] om det är ett scenario som personer gör och dom skriver report om att den killen gör helt fel då kommer jag säga att dom ska sätta sig i support och så tar vi det där. jag hade lyssnat på dom om vad som har hänt och om både nekar varandras historia hade jag frågat för video bevis om dom har det då kommer jag och andra staffs tänka en varning eller en ban om det har varit grovt hade det varit en ban i 2-3 dar om det hade varit lite mildare hade jag get ut en varning till dom som gjorde misstaget.
jag är trevlig och jag kommer vara en bra staff som tar staff arbetet seriöst och kommer altid noclipa runt och se till så allt är ok så inget pågår som rdm vdm. jag hade mest haft koll på bilfirman där händer mest lalleri. jag är SV nu jag sköter det riktigt bra jag håller alltid koll vid bilfirman jag följer reglerna rätt.

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? ja det har jag jag har varit på multistaden och jag har varit staff på en server som heter swedish roleplay som är uppe men inga spelare spelar på den det gick bra där tills jag tyckte ej servern mer för att ägaren var ej bra ingen bra rp inget annat bra där sen på multi fick jag lära mig mycket om staff arbete men sen blev jag demotad för andra grejer.

Har du några tidigare erfarenheter? ja det har jag jag har varit staff på multi och på en annan server och jag va riktigt bra jag är också bra på att ta intervjuer som Wl intervjuer SV intervjuer och är bra på mitt staff arbete.

Vad kan du om skripts? inget försöker lära mig om det behövs

Varför vill du bli staff? för jag vill hjälpa servern med allt lalleri moddare och alla rdmare vdamar dom som håller på och förstör för andra spelare som vill ha roligt . jag tycker att jag är mogen person och att jag är bra på det jag gör att hjälpa multistaden att få bort alla trollare. jag vill också bli staff för jag kommer ta jobbet seriöst för dom som håller på att inte ta det seriöst det dom har gjort kommer jag banna om dom t.ex har rdamat och dom ej tar det seriöst t.ex säger aa jag råkade kommer jag ge en ban pban eller en veckas ban för jag tycker ej om spelare som spelar så

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? nej jag spelar bara på multi AKA multikungarna

Om du ber en staff att läsa din ansökan så blir det automatiskt nekad. Förstår du det? ja det fattar jag

-rep riktigt dryg kille kommenterar hela tiden på mina ansökningar osv känns som han inte är mogen för jobbet :/

-rep riktigt dryg kille kommenterar hela tiden på mina ansökningar osv känns som han inte är mogen för jobbet :/
då bårde du säga till din vän att sluta kommentera på min ansökan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka