Antagen LastbilsJanne | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .

LastbilsJanne

Aktiv Medlem
Meddelanden
410
Reaction score
73
Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Ditt discordnamn: lastbilsjanne

Ange ditt födelsedatum 18 Mars 2007

Varför ska just du bli staff? Hej jag vill bli staff för att jag vill hjälpa till på servern och göra stora skillnader i rpn och göra stora framsteg för att få en bra rp nivå och hålla allt okej. Jag har varit på unive sedan 2022 och aldrig fått indragen roll varken kriminell eller medlem. Har väldigt lite bans min senaste ban va för 2 år sedan. Jag har inte varit inne på servern på ett litet tag för jag har haft mycket utanför datorskärmen, men nu är det sommarlov och har rätt så bra arbets tider. Jag har varit helper 2 gången ena gången blev jag demotad andra gången så sa jag upp för hade helt sjuka arbetstider och jobbade väldigt mycket övertid. Jag kommer att göra allt jag kan för att visa framsteg hjälpa till bland andra staff och göra det omöjliga möjligt. Jag kommer att visa alla att allting går att lösa kommer även visa jätte bra aktivitet dag och även natt, är väldigt aktiv på discord samt på datorn. Jag är alltid trevlig och snäll blir aldrig sur eller visar en dåliga sida av mig, jag kommer visa att vi hör till unive staff team och alla vi hjälps åt som ett lag.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att det kriminella funkar inte så bra, det jag vill se från folk är skön och rolig rp. Det handlar inte om att vara kriminell spelar ingen roll vilket jobb man har roleplay går ut på att man har olika roller och man inte är den personen man är i verkligheten. Det kriminella funkar inte så bra för det skjuts, gäng provokation, och folk värnar inte för sitt liv. Sedan tycker jag folk lallar runt skirker springer och slås sånt händer typ aldrig i verkligenheten.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi ska prata i grupp speca dom personerna som vi ser det göra det och be dom komma support efter scenariot så vi kan prata med dom först sedan om vi kommer i beslut på en återgärd så komma vi självklart göra det spelar ingen roll vilken spelare det eller streamer alla ska lära sig av alla sina misstag.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man är trevlig och visar sin bästa sida, man ser till att lösa ett problem utan hjälp, man hoppar inte in i någons annan support ärende.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Ja, jag kan lägga väldigt bra balans på mitt privat liv och rp, rp är inte så viktigt när man är staff då jag vill hellre göra skillnad än att rp. Dom gångerna jag va staff så rpade jag aldrig bara när jag höll i ett event.

Hur länge har du spelat på Unive? 20 januari 2022

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja det har jag, Har varit donations ansvarig, support anvarig, jobb ansvarig, rp ansvarig, servervakt ansvarig.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag kan ha vilket ansvarsområde som helst

Tillbaka