Accepterad TwitchDims Chef jobb ansökan [Dippen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

twitchdimyt

Icke Medlem
Meddelanden
965
Reaction score
74
Användarnamn: TwitchDim

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Monkey klubb

Vad heter du IRL? Dimitrios

Hur gammal är du? 13

Hur många timmar har du på Fivem? 625 tro jag

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har varit chef förut men jag har lärt mig mycketÄr även en kille med grym musik smak som jag tror servern skulle uppskatta

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef för att jag vill hålla i stora fester inom servern samt utveckla det med fester och få in flera fester. Jag vill även kunna använde just Monkey klubb för att jag är kriminell samt har en kriminell karaktär. I ”mitt klubb hus” kommer det kunnas köpa drinkar osv samt kommer jag hyra strippor till festerna och liknande. Jag vill också kunna utveckla festernas rp samt fler fester eftersom det inte håller alls många fester och jag vet mycket väll att det är extremt många i denna servern som uppskattar festerna. Jag vill också göra detta stället ett bra ställe där man kan komma och festa så att inga tror nåt dumt eller nåt om monkeu clubb

Berskiv din karaktär? min karaktär heter Mohammed Svensson han är en person som har varit riktigt arg förut han har varit med i gäng han är snäll mot andra men om nån är it snäll så kommer han bli kaxig han är ifrån saudi arabien där han flyttade till sverige för hans pappa hade fått ett jobb där dom blev rikare sedan dog hans föräldrar av en skottlossning och polisen värkade ej leta efter dom som sköt hans föräldrar.

Hur ofta kommer du vara inne? varje dag ingen inaktivitet

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? solkart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden?

Har du läst våra Regler? aa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka