Ej Antagen twitch_snake321 | Chef-jobb ansökan [Jaakoob10]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Snak312

Aktiv Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
833
Reaction score
136
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Gripen taxi

Vad heter du IRL? Liam

Vad heter du på discord? Snak312

Hur gammal är du? 2007-05-07

Hur länge har du spelat på Unive? I cirka 3 år n.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? kommer utveckla jobbet på ett väldigt unikt samt bra sett. Jag kommer göra så att jobbet är alltid aktivt och att vi har folk som kör runt i staden. Jag kommer anställa väldigt många då jag har även väldigt mycket tidigare erfarenhet inom just taxi arbete och vet exakt hur en bra interjuv går till. Jag kommer utveckla det sociala inom kollegor och se till att man behandlar varandra med respekt och är snälla mot varandra. Jag kommer även utveckla jobbet arbetsmoral då jag ständigt kommer jobba för att vi som jobbar på taxi kommer ha det så roligt och bra som möjligt. Samt utveckling av rp jag kommer hålla koll så att mina anställda har väldigt bra och hög rp nivå och detta jobb kommer jag ta på fullaste allvar.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Självklart jag det! Som taxi chef har jag haft möjligheten att arbeta med många olika människor och hantera olika situationer på ett effektivt sätt. Att vara ansvarig för att leda och organisera personal, hantera budgetar och se till att kunderna är nöjda har gett mig värdefulla erfarenheter inom ledarskap och affärsverksamhet. Genom att arbeta som taxi chef har jag lärt mig att vara flexibel och snabbt kunna anpassa mig till förändrade omständigheter. Jag har även utvecklat min förmåga att kommunicera tydligt och effektivt med både personal och kunder för att säkerställa en bra kundupplevelse. Att driva en taxi verksamhet kräver att man kan hantera stressiga situationer och fatta snabba beslut. Genom att ha arbetat som taxi chef har jag utvecklat min förmåga att vara lugn under press och hitta lösningar på problem snabbt och effektivt.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara väldigt aktiv på vardagar 4-8 timmar och på helger 8-12 timmar och nu på sommar 12+ timmar. Jag kommer aktivt ta interjuver och hålla koll på mina anställda.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklart servern är riktigt nice och rolig att köra på.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Självklart!

Nekad, Du måste tyvärr vara medlem i minst 1 månad innan du ansöker till chef.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka