Ej Antagen Amiri | Chef-jobb ansökan [Sjv]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Amiri

Medlem
Meddelanden
300
Reaction score
4
Vilken chefs-position ansöker du till? sjukvården

Vad heter du i verkligheten? .

Vad är ditt användarnamn på discord? fp6j

Ange ditt födelsedatum: 2 Maj 2010

När fick du medlemskap på Unive? 2024 blev jag medlem första gången

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har varit chef innan på gripen taxi.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag vill driva det framåt och anställa folk som är drivna och gärna vill jobba där och göra jobbet mer aktivt så inte man behöver ta svetlana utan att det alltid finns sjukvårdare på plats som kan hjälpa till. Och se till att ha möten med kollegorna så att jag kan uppdatera de med något nytt eller nämna allmäna saker så som hur vi kan förbättra oss och på vilka sätt osv. Jag kommer även vara strikt emot korruption inom detta yrket och hålla koll på mina medarbetare.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag kommer att vara väldigt aktiv alltså flertals timmar per dag och kolla aktivitet ingame och sånt som krävs. Det är även sommarlov så kommer vara aktiv extra mycket just nu. Kommer även se till så att det ska vara ett aktivt jobb och inte helt dött utan se till så att det nästan alltid är folk på plats.

Har du läst våra grundregler? Ja

Senast ändrad:
Hej!

Innan vi kan granska din ansökan vill vi att du utvecklar dina svar.

Mvh
Jobbansvariga

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Tyvärr så har vi valt att gå vidare med en annan ansökan.

Tack för att du ansökte till chef och du är mer än välkommen att ansöka igen!

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Tillbaka