Inaktuell twitch_snake321 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Snak312

Aktiv Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
833
Reaction score
136
Vad är ditt namn i verkligheten? Snake

Vad heter du på discord? snak312

Ange ditt födelsedatum 13 Mars 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att ansöka till Medlemskaps Ansvarig var att jag vill se en förbättring eftersom det existerar väldigt mycket Icke medlemmar på servern. För när de blir medlemmer kommer det vara roligare att rpa för de och ett större ansvar att följa regler. Jag vill helst bli medlemskaps ansvarig för att hjälpa till och få unive rp till en bättre server. Samt vill jag prata och göra intervjuer och få de mer medlemmar till servern. Om dem gör fel så är jag snäll och försöker lära icke medlemmarna vad reglerna går ut på och tips på rp och vad det innebär. Jag vill gärna insperera andra och bli medlemmar så att de förstår hur rp fungerar.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Eftersom jag har väldigt mycket tidigare erfarenheter inom just medlemskapansvarig. Jag har varit det på fler antal servrar tex bryggerietrp och ortenwave och flera andra. Jag vet även också hur hög rp nivå denna servar har och jag vet exakt vilka karaktärer ni söker ni söker tex poliser men inte så mycket Krim. Samt så vet jag hur en bra ansökan är för wl och hur hög nivå den ska vara på för att kunna bli godkänd. Samt så kan jag alla regler inom rp utan till och jag vet exakt hur man ska bemöta folk i interjuv rum. Samt så lyssnar jag tydligt och fokuserar väldigt mycket på just det dom säger så att jag hör om den är bra eller inte. Jag är också väldigt snäll av mig och hjälper gärna folk att bli medlem. Jag är väldigt social och detta jobb passar perfekt för mig.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker man ska bemöta folk på ett trevligt sätt där man tex börja med att fråga hur mår du? Jag tycker även man ska vissa respekt och vara snäll och vissa att man finns där för att hjälpa någon om dom tex är ny till rp. Jag ska även vara snäll i tonen och inte sitta och skrika och hålla på och vara otrevlig och absolut inte hålla på och säga rasistiska saker osv. Och så ska jag självklart vara seriös i allt man säger.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle vilja att folk ska börja inse att en medlem roll på unive är inte något man bara skojar bort och man tror att man kan bryta mot regler här och var. Jag vill att en medlem roll på unive ska betyda att man har seriös rp och social rp och kan göra bra och social scener. Då det finns väldigt många personer som bara är medlem för att tex kunna lalla runt osv och detta vill jag inte ska finnas kvar på servern. En unive medlem ska kunna alla regler och veta hur man rpar på en hög nivå. Och man ska vara stolt över att vara medlem på unive.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag ser som krav att dom ska kuna rpa efter suntförnuft samt veta hur man rpar socialt och kan alla regler när det kommer till rp som tex metagaming och powergaming rdm osv. Jag vill även att dom ska ha en bra karaktär där dom visar unik rp ifrån. Samt så vill jag även se att dom göra roliga och realistiska scener och även kunna spela för motpartens vinst. Samt så vill jag att dom ska vara trevliga och inte på något sätt vara rasistiska eller något sånt. Jag vill även att dom ska vara så aktiva dom kan.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt ansvar är att kunna se över medlemmar på servern och ta in folk som har en seriös rp och social rp och hjälpa folk att lära sig rp. Samt att få in folk till servern och läsa mycket medlemskap ansökningar och vara aktiv i interjuvrum och ta så många personer man kan och försöka göra så att servern växer. Samt veta hur en bra wl ansökan ser ut och hur en dålig wl ansökan ser ut.

Hur ser din aktivitetet ut? Min aktivitet kommer vara väldigt bra. Då jag ofta brukar vara inne på forumet och online på servern. På vardagar kanske 3-5 timmar och helger mellan 8-9 timmar. Samt på lov kan det bli 12 timmar.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Till dig som läser denna hoppas du har en bra dag!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka