Nekad twinkeywinkey | Medlem ansökning (Flake)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

twinkeywinkey

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander olsen

Vad är ditt discord namn? He_daddy_bro76#3626

Vad är ditt födelsedatum? 5 Februari 2009

Berätta om din karaktär. jag är en snäll kille som är 14 år gammal och älskar att vara med mina vänner och spela hockey med mina allra bästa vänner. jag tänker väldigt mycket på mina vänner och är hjälpsam och omtänksam och gör allt vad jag kan för att jag och mina vänner ska känna sig så trygga som möjligt. När jag var liten var jag mobbad och passade aldrig riktigt in med dem coola killarna som gick i min klass. jag har en familj som vi är 5 stycken i och jag har en storebrorsa, en lillasyster, mamma och pappa. jag har en jätte bra relation med min familj och älskar att vara med dem när jag inte tränar hockey. Som jag sa förut så blev jag mobbad som liten och dem tog alltid tag i dem sakerna så jag skulle känna mig så trygg som möjligt därför älskar jag min familj. Just nu mår jag som bäst och har massa vänner som jag gillar väldigt mycket och hänger väldigt ofta med dem typ varje dag och vi brukar spela fivem eller typp kolla på hockey på tv:n och jag håller på modo i hockeyallsvenskan och dem leder ligan. Men de var typ allt jag hade och säga om mig, min familj, min uppväxt och mina känslor och intressen så de var allt så jag tackar för mig:)

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag hade gärna bidragit med att vara taxichafför i denna server och kommer köra väldigt bra bil och vara snäll och trevlig mot dem jag ska köra. jag hade kunnat göra roliga scenario när jag hämtar upp dem jag ska köra. ibland när jag är riktigt snäll hade jag kunnat köra mina kunder gratis ifall de är kort att köra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att det ska bli jämt roligt för båda samt polisen ifall man gör t,ex ett rån eller något liknande.

Hur hittade du Unive? vänner och cosmo

Får jag som staff svara här?
När dem ber dig att berätta om din karaktär, då ska du inte berätta om dig utan om just din karaktär på Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka