Nekad twinkeywinkey | Medlem ansökning [Viktå]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

twinkeywinkey

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? fredric

Vad är ditt discord namn? daddyalek

Vad är ditt födelsedatum? 6 Augusti 1997

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Freddo Bang och är 28 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? "Alltså… jag vet att folk brukar säga att jag är för snäll för mitt eget bästa. Och det kanske stämmer. Jag är den som plockar upp folk när bilen krånglar, som lånar ut mina sista cash fast jag vet att jag aldrig ser dem igen. Men vad ska man göra? Livet i stan är tillräckligt hårt ändå – någon måste vara den som lättar upp stämningen. Och humor… det är liksom mitt sätt att överleva. Får jag folk att skratta så glömmer de för en sekund hur kaosigt allt egentligen är. Jag gillar det. Att vara den där energin som gör en dålig dag bättre. Jag kanske inte är den tuffaste eller den snabbaste, men jag är han som alla vill ha i bilen när kvällen är på väg att spåra – för jag får det alltid att kännas lite mindre jobbigt, och mycket roligare."

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: "Jag heter Freddo. Jag växte upp i en liten förort där vi inte hade mycket, men vi hade skratt. Mamma lärde mig tidigt att ett leende kan rädda en dålig dag, och det har liksom blivit min grej. Jag hamnade ofta i sällskap med folk som gjorde dumma grejer, och jag hjälpte till mest för att jag hade svårt att säga nej. Inte för att jag var kriminell—jag ville bara vara den som ställde upp. Och ja, ibland räddade ett skämt oss ur riktigt knasiga situationer. Till slut drog jag till Los Santos för en nystart. Samma snälla kille, samma humor. Jag försöker fortfarande göra livet lite lättare för alla omkring mig. Jag är kanske inte hårdast i stan, men jag är Freddo och jag får folk att skratta när de behöver det som mest."

Vad kan du bidra med till serverns RP? Freddo bidrar med positiv energi, humor och bra RP. Han är social, hjälper gärna andra och skapar naturliga, roliga och engagerande situationer i spelet. Han bygger relationer, undviker onödiga konflikter och gör servern mer levande för alla runt honom.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att jag hjälper till att skapa ett bra scenario även om det inte gynnar min egen karaktär. Det handlar om att ge alla inblandade en rolig och rättvis upplevelse till exempel genom att låta andra få sina stunder, intecka, förlora eller hamna i underläge när det gör scenariot bättre. Jag fokuserar på att bygga bra RP istället för att alltid “vinna”.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej jag har aldrig brutit mot reglerna då jag har varit polis i min förra server och då följer man sina regler

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM: Innebär att döda eller slå andra spelare utan någon anledning VDM: Innebär att använda fordonet som ett vapen för att skada eller döda någon utan anledning. Sunt förnuft: Grunden bakom alla regler. Använd ditt egna omdöme för att fatta beslut som är rättvisa och rimliga för en rolig och realistisk RP. Bygger på Rimlighet, Respekt och Hänsyn.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? att jag kommer nog vara den mest respekt fulla och mest omtyckta på eran server och bidra till glädje

**Nekad.**
Anledning: Din text är skriven av AI.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka