Accepterad Tweky2 | Ban Överklagan [manualchecked]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tweky2

Icke Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/elian1/

Ditt Hex-ID: 11000010cba0b79

Vad är din discord tagg? 180brurshan

Vem var det som bannade dig? manualchecked

Bild på banmeddelande: suntfölunft.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? staffsen bannade mig för att jag inte följde regeln sunftförnuft och att jag körde utan däck i 200 + jag kunde agerat annorlunda kunde i första fall duckat hela polis kontrollen eller stannat o prata men kunde ändå inte göra de för ja hade smitit innan och har inget körkort så jag valde att försöka åka igenom kunde tagit en annan väg men hade en prio så jag skyndade mig detta var fel skulle inte krockat in i polis bilen flera gånger samt kört utan däck men också lite skevt att dom skjuter mitt däck direkt utan ens en jakt men ja ska ju såklart tänka på mig själv och mitt agerande.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag chillar i gänghuset och jag får en prio så jag åker ditt direkt åker igenom en polis kontroll har bråttom inget körkort 4 personer i bilen med vapen på sig försöker köra igenom det går inte så bra dom pittar mig så ja kör in i deras bilar samt så smäller dom mitt däck direkt och därefter kör efter mig jag kör så snabbt jag kan till ett garage för o byta bil, vi smället polisens däck efter och dom kör i 300 och efter oss hela jakten på berg plus massor av andra vanliga polis bilar. Men jag borde tänkt på mitt egna agerande och inte tänkt på dom andra eftersom då hade dom fått åtgärder och inte jag.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var inte felaktigt men det var ett skevt sceanrio vanliga bilar som körde på berg poliser utandäck som körde 300+ samt upp på berg mycket pittningar och skjuter däck direkt. Men från min sida var det fel av mig att krocka in i polis bil flera gånger och köra utan däck sådär fort.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag har blivit bannad tidigare. Jag förstår att det var mitt eget ansvar och att jag bröt mot reglerna. Efter det har jag tagit mig tid att tänka och förstå vad jag gjorde fel. Jag har lärt mig av mitt misstag och kommer inte att upprepa det igen. Om jag får en ny chans kommer jag att följa alla regler och bidra till en bättre rp för mig och för alla.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade kunnat köra lite långsammare samt hade jag kunnat stanna när poliserna blockade in mig istället för att köra in i dom för det hade jag inte gjort i verkligheten därför det bryter mot suntförnuft för det betyder logiskt tänkande hade du gjort så irl osv.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig av min ban. Jag förstår vad jag gjorde fel och kommer följa reglerna framöver. Kommer inte agera likt detta någonsin igen eftersom mc också var väldigt tydlig med vad jag kunde gjort istället så har jag förstått.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka