Nekad Tweky | Ban Överklagan [IndianTechSupport]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tweky

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/elian1/

Ditt Hex-ID: 11000010cba0b79

Vad är din discord tagg? spozze#4415

Vem var det som bannade dig? zevendot

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror dom valde banna mig för jag har 77 bans i min historik men problemet var att jag fick typ 70bans för 2 år sedan och sedan nu när jag tog en pause från unive för att tänka över mitt rollespelande så kommer jag tillbaka med en hög nivå och sedan blir jag drabbad av det som hände för 2 år sedan

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle hjälpa folk från hellraisers som var kidnappade så jag åkte dit med min monstertruck upp på berget kör ditt försöker snacka med dom men dom hade överlägget så dom kidnappade mig istället för o snacka under scenario blev jag perma för 77bans och powergaming av en ( MA) visade klippet för att andra staffs och dom skrattade dom fattade inte hur det kunde vara powergaming när jag kör på ett berg med en mostertruck med 8 däck.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var felaktig men på ett sätt förstår jag hur staffsen tänker jag tror inte dom bryr sig om jag fick alla mina tidigare bans innan min pause och innan jag tänkte för mitt rollspelande och det var för cirka 2 år sedan jag fick alla bans men hoppade support på de och zevendot3 sa nej du gjorde powergaming fast jag inte gjorde det den som läser det "be ZEVENDOT3 skicka klippet till er" då kommer ni förstå vad jag menade. Plus jag var mitt i ett scenario när jag blev bannad

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Efter min senaste permanenta avstängning så tog jag en pause från unive och tänkte över mitt rollspelande och kommer tillbaka nu med en hög rp nivå sen så blir jag drabbad av en permanent avstängning och det tar väldigt hårt på mig eftersom spelar liksom unive från 10 på dan till 3 på natten non stopp kan visa mina senaste timmar, unive betyder jätte mycket för mig så jag kommer göra allt som krävs för att bli av med denna ban och jag kommer inte ge upp.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? I denna situationen så hade jag kunnat tänka över mitt rollspelande tidigare än vad jag gjorde men jag var rent och sagt "dum i huvudet" då men nu blev det som det blev och ber att jag blir av med min ban och hoppas den förstår som läser detta.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag kommer ta tag i saker och ting tidigare och höja min rp nivå högre än vad den redan är hoppas ni förstår.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja Abslolut❤️ snälla vill inte ha wipade karaktärer snälla har lagt så mycket pengar på en av mina som heter tony bogotta köpte nyss ped och 1import häromdan låt mig inte bli av med den snälla.

Vi har inte ens 70 regler på server. Hur är det då möjligt att man inte lär sig reglerna vi har?
Om du nu har spelat sen 2021 varför vet du inte hur man ska bete sig på servern?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka