Nekad tweek | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tweek

Icke Medlem
Meddelanden
65
Reaction score
22
Användarnamn: tweek

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Jag skulle vilja starta ett eget gäng :)

Vad heter du IRL? Albin

Hur gammal är du? 17 år gammal :)

Hur många timmar har du på Fivem? Nu har jag ungefär 80 timmar kanske, btw alla timmar är på multistaden :D

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag skulle vilja ha ett eget gäng för jag tycker det hade varit kul, men som jag skriver där nere så bryr jag mig inte jättemycket om jag inte får ett eget gäng, kommer liksom fortfarande spela på servern. Men det hade varit riktigt kul o få testa på o ha ett gäng. Vet inte om jag måste skriva vad jag ville att gänget skulle heta, annars skriver jag det i kommentarerna :)

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit med i gäng innan och det tyckte jag var delvis var kul. Jag och 4 polare gick med i ett gäng, och de behövde oss mer än vi behövde dem så det blev inte jättekul då vi inte tjänade något på det. Jag har varit t.ex admin på massor andra spel t.ex haft en egen csgo server så jag vet hur en bra ledare är asså, det kanske låter konstigt hur jag jämför en csgo server med att äga ett gäng på fivem men man behöver liksom kunna styra och ställa på båda två. Mycket mer har jag liksom inte o säga, jag är säker på att jag kommer fixa det. Gör jag inte det får ju åtgärder tas vid :)

Berskiv din karaktär? Sami Bond är namnet och han bror med James Bond. Sami är ganska blyg oftast men när han väl känner för o prata så kan han säga lite vafan han vill. Han är en bra ledare och vet hur man behandlar folk, schyssta som oschyssta. Sami tar ingen skit, även om han inte säger så mycket ibland så är han väldigt hård. Han har en kriminell bakgrund sedan han var ung, då både hans morsa och farsa har varit kriminella och tagit droger. Han är ju respektfull och han gör VAD SOM helst för sina nära och kära, vilket om han hade varit med i ett gäng räknar han de som sin familj då hans föräldrar är döda, pga överdos. Om Sami går in för något så GÅR HAN IN för det om ni fattar vad jag menar, vill han något så får han det, oavsett vad det är. Om Sami hade ägt ett företag eller ett gäng hade han gjort vad som helst för att företaget eller gänget ska gå bra. Sami känner väldigt många i staden och har väldigt många vänner, så ett gäng i hans namn hade gått bra tror jag.

Som avslutning kan jag säga att Sami hade blivit glad om han fick sitt eget gäng :)

Hur ofta kommer du vara inne? Oof jag är inne mellan 12 på morgonen och 2 på natten :D

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Jadå, såklart :)

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nejdå som sagt har jag alla mina timmar på multistaden, ALDRIG varit inne på någon annan server :D

Har du läst våra Regler? Aadå, de är klart :)

Nekad.

För vidare information skriv till mig i pm på discord (Virket#6462)

Låser & Arkiverar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka