Nekad Tuzzie | Ansökan till Servervakt [Axeeeo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tuzzie

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Berzan

Vad heter du på discord? Tuzzie#4035

Ange ditt födelsedatum 14 Mars 2008

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Sommarlovet kan jag spela ganska ofta. Allt från morgonen till eftermiddagen till natten. Det varier såklart

Hur länge har du varit medlem på Unive? 5 Månader

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/994650294698922044/995084354701234306/unknown.png 14 gånger

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? En Servervakt enligt mig är en person som har ett ansvar och en uppgift över servern. Personen har tilldelats perms så han kan kicka, banna, revive och dva bilar. Även använda toggleid. En Servervakt ska använda sina perms på ett korrekt sätt för att underlätta för staffs, sig själv samt hjälpa servern. T.ex genom att dva en bil när den är övergiven och sönder så att den inte tar från serverns prestanda

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Varför jag är lämplig är för att jag tidigare var staff samt servervakt. Jag missbrukar inte perms och jag kan rpa och vet hur man ska gå till väga i olika scenarion och det är bra att man har servervakter som kan rpa så att de inte bannar folk fel grejer. Har också sv erfarenheter och vet att när ban ska banna folk vill ni nu att man skriver varför så att de lär sig. T.ex RDM - Dödar personer utan anledning. Jag kan alla regler i Unive samt discord reglerna. ´Har aldrig fått någon servervakt varning och det var väldigt länge sen jag har blivit bannad vilket visar att jag sköter mig i unive. Jag har också alltid klipps på mina bars vilket de flesta servervakter har men inte alltid alla

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? Bra förebild för icke medlemmar samt nya medlemmar. Ska vara trevlig och hjälpsam mot alla. Pratar någon icke medlem OOC ska du bara kicka den och berätta varför du kicka den. Även informera information som den kan behöva genom pm i discord. Kunna ta beslut är också viktigt och man ska stå för sitt beslut. Ibland kanske bara ett /m räcker ifall det är typ att den behöver byta kläder då den har default kläder.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Servervakt abuse är när man missbrukar sina perms. T.ex att man använder toggleid i ett scenario i syfte med att använda det som wallhack. Korruption är ifall man istället gör någonting grövre. Kanske att banna folk fast de inte har gjort något.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka