Nekad tuttifruttikillen63 | Ban Överklagan [Yro]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

tuttifruttikillen63

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198802044689/

Ditt Hex-ID: steam:1100001000056ba

Vad är din discord tagg? realax3l

Vem var det som bannade dig? Yro

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-01-23 195446.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det stod i bannen att jag var banad för copbait, sunt förnuft och fail rp, jag tror jag blev bannad eftersom att jag lockade polisen med att sätta på blåljus och sirener som är copbait, anledningen till att jag kan sätta på blåljus är för att jag pepe saab vilket är en import som kan göra såatt jag inte rp på /me och att jag flydde från polisen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att det var ett trafik stopp jag blev stannad för att jag satte på sirener vilket inte alls var meningen och för att jag körde li för snabbt, därefter stannar jag och jag vill inte gå ut eftersom det är så min karaktär är. Sedan skriver de /me drar ut, men men jag går inte ut och sedan flyr jag och lyckas komma iväg från polisen. Jag gör inget fel med att fly egentligen för, jag att jag var efterlyst. Hade hört attt man fick fly ifal man var efterlyst. Fast efter att jag kom undan och allt det här så dröjde det en väldigt lång tid för efteråt innan jag blev bannat, men det var det jag blev bannad för.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag vet att jag gjorde mycket fel och ska inte göra om det. Jag gjorde fel i att jag stack i ett trafik stopp vilket man inte fick göra, hade själv hört att ifall man var efterlyst fick man göra det och jag var i detta fallet efterlyst eller min bil, Jag skulle inte köra snabbt för bi polisen eller satt på sirener, att sätta på sirener var egentligen inte alls var meningen, jag har då pepe saab och är en import man kan sätta på sirener och blåljus. och detta var då copbait vilket jag är medveten om och ska inte göra om det. Det var också att jag gjorde fel i /me. Ber mycket om ursäkt och ska aldrig göra om detta, är egentligen en bra spelare som inte får många bans.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad en några gånger tidigare när jag var icke medlem, och en gång som medlem som jag minns i alla fall. När jag var medlem var det egentligen en felaktig ban. Men denna ban kommer jag att minnas och ta lärdom av.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte lockat på polisen, och när jag blev stannad skulle jag inte skaffsat emot och rpa /me och bara låta det vara, hamna i fängelse istället för att få en ban.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja och ska aldrig göra om detta igen ber så mycket om ursäkt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår.

@Yro

-𝑀𝑒𝒹 𝓋ä𝓃𝓁𝒾𝑔𝒶 𝒽ä𝓁𝓈𝓃𝒾𝓃𝑔𝒶𝓇-

-𝟣𝒥𝒶𝒷𝒷𝒶 - 𝐻𝑒𝓁𝓅𝑒𝓇-
-𝒰𝓃𝒾𝓋𝑒 𝑅𝑜𝓁𝑒𝓅𝓁𝒶𝓎-

Tillbaka