Nekad tuttifruttikillen63 | Ban Överklagan [exritez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tuttifruttikillen63

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198802044689/

Ditt Hex-ID: steam:1100001322c8711

Vad är din discord tagg? akke1_

Vem var det som bannade dig? anti cheaat

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-11-22 205206.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? pga av fusk

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Hej, jag började med att gå in på unive med fusk som bara hade innehåll av lagande i bilar som var precis det ja blev bannad för. Jag hoppade in i min bil och tryckte på repair veachile och därefter blev ja bannad och har inte använt någon form utav aimbot osv. Ni kan själva checka loggs utav vad jag blev bannad för men jag var så trött på korrupta folk som pittar och håller på och på så sätt tar sönder bilen och börjar oftast sen riktar och tar vapen och är korrupta. Jag är helt medventen om att jag använt fusk men inte på att riktigt dåligt sätt som nån form av aim fusk eller annat, jag vet även att det var för min egna fördel men jag tycker själv att det inte är på samma sätt som att fuska med grova saker som aimbot eller annat och jag är helt medveten om att jag nu gjorde fel och kommer aldrig i hela livet göra det igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. somsagt vet jag att ja gjorde fel och att detta är en väldigt alvarlig ban som inte inte är bara så. Jag är dessutom helt medveten om att jag fuskade med att laga bilen och inget annat. Är nu väldigt arg på mig själv och vet att det är svårt för mig att komma tilbaka

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har inte blivit bannad många gånger och är en allmänt bra spelare som är grön och varit med i communityn väldigt länge. Lite hit och dit, ibland har jag lämnat för annan server eller andra skäl. Har blivit perma bannad nån gång för att ha ett felaktigt graphic pack när man kunde ha de men också några små bans eller kicks.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag behövde inte gå med något fusk från första början.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja väldigt mycket, kmr aldrig i hela livet gå in med minsta lilla fusk och ångrar detta så otroligt mycket.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Hej!

Jag kommer ge dig ett exklusivt erbjudande till unban, efter skadan som du orsakat på servern och även med tanke på riskerna så kommer vi att erbjuda en deal på summan 1990kr för en unban här på Unive. Om du inte är intresserad, vänligen skapa inte en ny överklagan. Det är inte förhandlingsbart det är detta som gäller

Detta kommer även vara det enda sättet att få bort din ban

Mvh cmail

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka