Accepterad tuttifruttikillen63 | Ban Överklagan [R4inbowtail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tuttifruttikillen63

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198802044689/

Ditt Hex-ID: steam:1100001322c8711

Vad är din discord tagg? akke1_

Vem var det som bannade dig? R4inbowtail

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-10-31 210306.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att de gjorde det för att jag abusa och gjorde fel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev tagen som gissla helt utan anledning vid torget utan någon bakgrund alls och lyckades ta mig ur som gissla och åka iväg.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Egentligen var det jag som gjorde fel för att jag abusa men jag var trött på alla krimenela som ska göra saker fel hela tiden som hände denna gången. De började fråga saker och gick ut ur fordonet och sparkade ned mig på cykeln och sedan tog mig som gissla utan någon anledning eller bakgrund som helst.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad andra gånger men är fortfarande en grön spelare som inte fått så många bans och är vanligt vis en bra rpare. Jag har fått några små bans och felaktiga men också vissa pärmamenta som t.ex copbait när jag inte riktigt menade det som att det skulle bli copbait. Sedan dess har jag inte fått någon ban på copbait eller copbaitat.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunnat följa med dem och istället sätta mig i sup och berätta om hur de som tog mig som gissla gjorde.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja ska aldrig abusa igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Jag förstår att du är trött på hur många kriminella gör fel. Istället för att du använder bug abuse för att ta dig ur en situation, så tycker jag att du borde ha löst situationen med hjälp utav Social RP eller liknande.
Jag tänker att jag tar och accepterar din banöverklagan om du kan lova mig att tänka på situationen och använda Social RP mer i fler situationer, även fast du känner dig väldigt trött och irriterad! Ha en fortsatt trevlig fredag och en jättefin helg :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka