Nekad tuttifruttikillen63 | Ban Överklagan [Merov]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tuttifruttikillen63

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198802044689/

Ditt Hex-ID: steam:1100001000056ba

Vad är din discord tagg? realax3l

Vem var det som bannade dig? Blush

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-11-27 193259.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att det är en felaktig ban så vet jag inte varför jag blev bannad. Vi var inna på GSP och skulle köpa pizza sedan när jag skulle hoppa på min kompis snöskoter så blev jag bannad för "Mild suntförnuft.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände innan jag blev bannad var att jag och mina kompisar ingame skulle köpa pizza och vi gjorde ingenting fel. Sedan när jag skulle hoppa på min kompis snöskoter så blev jag bannad för "Mild suntförnuft". Men igentligen så gjorde jag ingenting fel och förstår inte riktigt varför jag blev bannad när vi inte gjorde något.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban. Det som gör det till en felaktig ban var att jag gjorde ingenting fel utan köpte bara pizza och hoppade på min kompis snöskoter. Efter att jag blev bannad så hoppade jag support och fråga en staff och "Blush" Som bannade mig hade skickat ut i ban bevis. Men det hade han inte så, det gör det till en felaktig ban. Vet inte riktigt om "Blush" har klipp på något som jag gjort.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej, jag har aldrig blivit bannad innan. Detta är min första gång jag blivit bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte om jag kunde göra något annorlunda eftersom jag inte har gjort något. Men jag vet ju inte vad jag blev bannad för heller.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej, jag har inte lärt mig något efter min ban eftersom jag vet ju inte vad jag har gjort fel.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka