Accepterad tuttifruttikillen63 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tuttifruttikillen63

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198802044689/

Ditt Hex-ID: 1100001000056ba

Vad är din discord tagg? realax3l

Vem var det som bannade dig? Kevinchang07

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: 57619-b21c7170ead187859e22e210f7ac9491.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet själv vad jag blev bannad för och respekterar det. Jag tror själv att detta jag gjorde tyckte staffsen var alvarligt och att ni har gått ut med mycket att man verkligen inte ska utföra denna grej, och kanske lite trötta på att folk fortsätter göra så. Jag vet att jag gjorde ett stort misstag och att det var väldigt onödigt göra det som leder till en onödig pbann. Men de bannade även mig för bloodfx osv, jag förstår att man inte får ha det på unive.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev bannad för att jag använde ett grafik pack som inte var tillgäglig, den hade effects och no water. Jag och min kompis ig hamna i ett slags mål lite på skoj. Då ser staffsen att när jag och han slår på varandra ser de att jag använder effekter som då inte är tillgängligt. Innan det hände var jag även nära vattnet med "no water" som inte heller är tillgängligt. Jag hamnar i ett staff samtal och får sedan hopp support. där visar de klipps på mina effekter och mitt no water, det anklagade även mig för Rdm när jag och min kompis bråkade lite på skoj men ingen dog eller skadades. Då åkte jag på en pbann.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var jag som gjorde fel och offtast har staffsen rätt. Jag gjorde mycket fel den dagen och brukade inte göra så och det gjorde helt rätt i att banna mig, effekterna är en jättestor fördel i skottlossningar också vidare. "no water" är även en stor fördel genom att man kan se igenom vattnet. Jag har aldrig fått en pbann innan och ångrar det mycket. Unive har jag spelat i nästan 2 år nu och har aldrig varit den som gör dålig grejer och om man kollar på min historik i banns ser man det. Jag har saknat det så mycket under tiden jag varit borta. Jag önskar gärna en till chans och ska aldrig göra om det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit så mycket bannad under mina 2 år. De flesta bannsen har bara varit i nån timme och mins inte de så mycket. Men det finns en som jag minns, och då blev jag bannade för copbait och sunt förnuft i några dagar o även 2 krim varningar. Den gången förstod jag inte varför jag blev bannad för sunt förnuft. Eftersom att jag hade hört att man fick dra från polisen när man var efterlyst och i det fallet var jag efterlyst. Men det andra jag blev bannad för håller jag med om. Jag hade "pepe saaben" som har sirener och satte på dem precis när jag körde förbi polisen som egentligen inte var meningen. Men man lär sig av sina misstag iallafall.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det som jag kunde gjort annorlunda var att jag bytte grafikpack innan jag gick in på servern. För att innan jag gick in på servern hade jag och mina kompisar varit inne på "Malaka x Lexty lall" och bara lallat runder. Därefter så gick jag in på unive och körde då med grafikpacket som är ej tillåtet. Jag ser att jag har grafikpacket som man inte får ha men jag var i scenario så jag kunde inte relogga mitt i scenarion för att det skulle varit combat logg. Så det jag kunde gjort annorlunda var att efter scenariot så skulle jag reloggat och tagit bort grafikpacket. Men jag erkänner även att det var mitt fel att jag gick in med packet från första början. Men jag skulle önskad att jag skulle kunna komma tillbaka efter detta misstaget.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att man ska kolla vilket grafikpack man har innan man går in och även kolla om det är nowater eller innehåller bloodfx. Men, man lär sig av sina misstag så hädanefter så kommer jag att kolla vilket grafikpack jag har osv innan jag går in på unive.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka