Accepterad Tuttakino | Ban Överklagan (waguchampagnemode)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Tuttakino

Icke Medlem
Meddelanden
67
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199380098005/

Ditt Hex-ID: 110000154a0ebd5 (Hex)

Vad är din discord tagg? Tuttakino#5536

Vem var det som bannade dig? waguchampagnemode

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-04-29 193653.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag valde att powergamea när jag körde in i en vägg

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på trygghansa och provkörde en bil som jag var intresserad i och då så körde jag ut den på vägen och provade den och krockade eftersom att den fick en boost som kommer och går lite då och då och jag pallade inte att bry mig för att jag ville gå tillbaka till trygghansa så fort som möjligt men sen efter det blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel och står för det

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har runt 7-8 band men enligt bannen så står det 61 tidigare bans eftersom att jag använder min brorsas gamla dator med samma discord men annat steam. Men iaf så har jag tagit lärdom utav alla mina bans och försöka följa reglerna så bra så möjligt. Men självklart så kommer det lite små regelbrott lite då och då som detta nu men nu har jag lärt mig som är det viktigaste.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Istället för att köra vidare så skullet jag kunnat rpa och följa reglerna

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, Att alltid rpa på skador även om jag inte känner för det. Vill bara kunna få min chans och bevisa att jag har lärt mig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka