Åtgärds-referens
ID: 1843 — Normal (25p)
Typ: Combat Logging (§ 4.1g), FearRP (§ 4.1d)
Anledning: Värnar inte om sitt egna LIV, Combat logging.
Personal: GT
Datum: 2026-04-18
Krim-relaterad: Ja
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag var på trygghansa och sedan dyker det upp ett par grabbar som börjar svära mot mig och hotas. Jag åker sedan till piren för att testa en killes BMW, jag provkör den och åker mot trygghansa och sedan vänder och åker tillbaka mot piren. En grå bil kör efter mig vilket jag märker precis innan jag skall svänga in mot piren garaget. Sedan märker jag därefter att det är samma grabbar som hotat mig. Jag hoppar ur bilen som jag provkörde och den grå bilen kör fram och en av de hoppar och och gör "/putplayerinvehicle". Därefter blir jag väldigt sur då det är emoteabuse och väldigt många kommer undan med det. Jag tas sedan till ett gänghus där jag sätts in i en slags fängelsecell med dessa 2 grabbar. De riktar på mig och svär till mig och påstår saker som inte stämmer eller som jag inte har minne av. Sedan ber de mig att ta upp mina händer och i stundenshetta så var det inte det första jag tänkte på. De dödar mig med ett skott i huvudet och jag såg de springa ifrån platsen, så jag tänkte inget vidare med det och stängde av spelet då jag har planer för idag. Sedan vart jag bannad.
Varför anser du att åtgärden var felaktig? Jag tycker att beslutet inte är felaktigt jag kan förstå varför staffsen gjorde som de gjorde. Som sagt jag såg grabbarna springa iväg från platsen och då stängde jag av. Vilket jag hemskt ber om ursäkt över. Däremot hade staffsen kunnat be mig sätta på igen och förklara för mig att scenariot inte var över, för i min hjärna så trodde jag att scenariot var färdigt.
Har du bevis som stödjer din överklagan? nej endast klipp på när de gör regelbrottet "emoteabuse". Klippet finns hos staffsen.
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja