Ej Antagen Tushi | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tushi

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elton

Ditt discordnamn: tushiii1

Ange ditt födelsedatum 29 Augusti 2009

Varför ska just du bli staff? Jag skulle kunna bidra med en positiv och hjälpsam attityd, vara rättvis och hålla koll så att reglerna följs för att skapa en bra spelupplevelse¨och rp-nivå för alla.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att det är lite stökigt ibland, där vissa folk "lallar" och inte följer reglerna då mer staffs kan behövas. Annars är Unive en toppenserver enligt mig.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? staff teamet kan lösa problemet genom att ingripa vid stökigt beteende som exempelvis kicka spelaren, se till att reglerna följs och arbeta för en mer positiv och ordnad rp-nivå.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att vara professionell betyder att vara rättvis, respektfull och följa reglerna även som staff. Det är viktigt för mig för att skapa en bra och trygg miljö för alla.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer att planera min tid noggrant, så att jag kan vara aktiv som staff utan att det påverkar mitt privata liv eller min RP-karaktär. Prioritera viktiga uppgifter och vara staff-arbeta när det behövs.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag började spela 5 Januari 2025 men jag upptäckte nog Unive tidigare men testade servern nyligen.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har tidigare erfaranheter som staff, där jag har varit staff och högre på andra servrar.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Kriminell, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka